Przetargi.pl
Remont drogi w miejscowości Chinów

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi w miejscowości Chinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 170538 na odcinku od drogi krajowej nr 79 do m. Chinów tj. - od km 0+018,34 do km 0+174,46, polegający na: - rozbiórce początkowego i końcowego odcinka drogi oraz korytowaniu, wykonaniu nowych warstw podbudowy tych odcinków, - wykonaniu nawierzchni bitumicznej drogi, - oznakowaniu drogi wraz z regulacją spadków podłużnych i poprzecznych oraz ujednoliceniem szerokości drogi. Projektowana inwestycja polega na: - rozbiórce istniejącej nawierzchni na początkowym oraz końcowym odcinku drogi, korytowaniu i jej podbudowie, - wykonaniu nawierzchni bitumicznej drogi, - wykonaniu poboczy drogi, - uporządkowaniu terenu, - wykonaniu oznakowania drogi wraz z obarierowaniem, - dostosowaniem rzędnej posadowienia wiaty przystankowej do rzędnej drogi wraz z ew. zmianą lokalizacji i utwardzeniem kruszywem terenu pod wiatę. Przyjęto następujące parametry techniczne drogi: - przekrój normalny - 1_2, - szerokość jezdni - 5,5m. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt wykonawczy, szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zachowując warunki określone w siwz. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. remont odcinka drogi gminnej, obejmujący w szczególności: 1.1.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: - pomiarowe, - rozbiórkowe, w tym nawierzchni, krawężników, podbudowy , - wywóz materiału pochodzącego z rozbiórki, 1.2.roboty ziemne, w tym, - wykonanie koryta, - wykonanie nasypu, - transport gruntu, 1.3.roboty drogowe, w tym: - wzmocnienie podłoża, - podbudowa, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - podbudowa asfaltowa, - nawierzchnia asfaltowa, - nawierzchnia poboczy, 1.4.inne roboty, w tym: - plantowanie terenu i wykonanie trawników, - demontaż oraz montaż znaków drogowych i barier ochronnych, - demontaż istniejącej wiaty przystankowej oraz dostosowanie rzędnej jej posadowienia do rzędnej zmodernizowanej drogi z ew. zmianą lokalizacji i utwardzeniem kruszywem terenu pod ten obiekt. 2.Zabezpieczenie infrastruktury technicznej: 2.1.Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona sprawdzenia przebiegu infrastruktury technicznej i właściwego jej zabezpieczenia. 2.2.Kolizje z istniejącymi instalacjami należy właściwie zabezpieczyć. 3.Dodatkowe warunki wykonawcze: 3.1.Do Wykonawcy należy: - wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót, - wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki, - w kosztach inwestycji należy uwzględnić koszty niezbędnych robót odtworzeniowych, - odtworzenie ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, - wykonywanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, - przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi na własny koszt, - kompleksowa obsługa geodezyjna zadania. 3.2.Wykonawca w ramach zadania: - dokona zakupu, dostawy i montażu wszystkich urządzeń, - dokona odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy, - wykona gwarancyjne przeglądy techniczne. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Roboty budowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a w szczególności z wymogami Prawa budowlanego z dnia 07.07.1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z póź. zm. ) oraz przepisów wykonawczych. 2.Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo. 3. W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca: - zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, - będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót, - uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, - będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia, - zobowiązany jest do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót, - przyjmie właściwą organizację robót (przy organizacji robót należy uwzględnić fakt, iż prace będą prowadzone w sąsiedztwie czynnych obiektów), - w czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - zobowiązany jest co najmniej na 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót do powiadomienia właścicieli działek w sąsiedztwie których będą prowadzone prace oraz do publicznego obwieszczenia w miejscach i ilościach określonych przez zamawiającego o terminie przystąpienia do ich wykonywania, - Wykonawca w terminie o którym mowa we wzorze umowy opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo-finansowy w stopniu szczegółowości niezbędnym do rozliczania wykonanych robót, - zobowiązany jest opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, poniesie koszty związane z zajęciem pasów drogowych oraz oznakowaniem ich na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami, - zobowiązany jest zabezpieczyć istniejące urządzenia kolidujące z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci (w miejscach kolizji roboty ziemne wykonywać ręcznie), - zobowiązany jest roboty w miejscach kolizji z istniejącą siecią prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci, - zobowiązany jest do wykonania przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów, - zobowiązany jest do regulacji wysokościowej urządzeń zlokalizowanych w obrębie realizacji inwestycji ( studzienek, zasuw, zaworów, itp.), - zobowiązany jest do przeprowadzenia wymaganych przez obowiązujące przepisy prób, badań, pomiarów, w tym elementów drogi oraz innych urządzeń, - zobowiązany jest do zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej zachowując postanowienia Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, w tym czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie oraz na każde żądanie Zamawiającego wykonanie: - pomiarów realizacyjnych -kontrolne pomiary elementów inwestycji, w tym grubości poszczególnych warstw dla robót drogowych, bilans robót ziemnych, itp., - potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wykonania czynności geodezyjnych, - przekazanie Zamawiającemu kopii szkiców tyczenia i kontroli położenia elementów inwestycji, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, wraz z podziałem szczegółowym na rodzaj robót, średnice i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru, - powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów w formie i zakresie przewidzianym wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień odbioru zadania, - przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z danymi dot. ilości robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice, 4. Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót. 5. Przed przystąpieniem do robót, o terminie rozpoczęcia prac budowlanych w obrębie urządzeń infrastruktury technicznej wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli tych urządzeń z odpowiednim wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. 6. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16 kwietnia 2004r. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach