Przetargi.pl
Remont drogi transportu rolnego w obrębach Janówka i Kaczynos na odcinku od 0+260 do 0+410 km

Urząd Gminy Stare Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 82-220 Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2713531 , fax. 055 2713531
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stare Pole
    ul. Marynarki Wojennej 6 6
    82-220 Stare Pole, woj. pomorskie
    tel. 055 2713531, fax. 055 2713531
    REGON: 00054262300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starepole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi transportu rolnego w obrębach Janówka i Kaczynos na odcinku od 0+260 do 0+410 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi Transportu rolnego w Obrębach Janówka dz. nr .132 i Kaczynos dz nr 12Gmina Stare Pole.- na odcinku od 0+260 do 0+410 km, polegający na utwardzeniu nawierzchni płytami drogowymi żelbetonowymi z demontażu. Zakres robót obejmuje : zgodnie z projektem zał nr 1 do SIWZ nr 341_03/2009
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 500zł. ( dwa tysiące pięćset złotych. 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 BS Malbork O/Stare Pole. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. Nr 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu, tj. do dnia 29.09.2009 r. do godz. 11.00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy *. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: upływie terminu związania ofertą, zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonani umowy. unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty Wykonawcy dokument, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej nisz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a) należycie wykonali przynajmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na ułożeniu nawierzchni drogi z płyt Żelbetowych o długości min. 300 m lub powierzchni 800 m2 oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w. rodzaju robót. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty Wykonawcy dokument, tj.: dokument potwierdzający należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 7.2 a) SIWZ. 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonywania zmówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisany na Listę Członków Izby Inżynierów Budownictwa. - 1 osoba - pracownik budowlany - 4 osoby Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączony do oferty Wykonawcy dokumenty, tj.: - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , o których mowa w pkt. 7.3 SIWZ. - Kopia uprawnień kierownika budowy, - Ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające opłacenie składek przez kierownika budowy. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy oświadczenie. tj oświadczenie wykonawcy 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy *. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ i oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 8: 1,5 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt a) i b) należy przedłożyć dokument zawierający oświadczeniem przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2. Dokument potwierdzający, że wykonawca w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającą na ułożeniu nawierzchni drogi z płyt Żelbetowych o długości min. 300 m lub powierzchni 800 m2 . 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem osób wymienionych w pkt 7.3 SIWZ - wzór druku B. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i uprawnień przez kierownika budowy oraz ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa (IIB) potwierdzające przynależność do IIB kierownika budowy . 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 uzp. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starepole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach