Przetargi.pl
Remont drogi pożarowej W-20 w kompleksie leśnym Las Bemowo od ul. Księżycowej do ul. Opalin w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawa

Lasy Miejskie - Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-549 Warszawa, ul. Korkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 612-25-60 , fax. 22 610-38-29
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Miejskie - Warszawa
    ul. Korkowa 170A
    04-549 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 612-25-60, fax. 22 610-38-29
    REGON: 14091025100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lasymiejskie.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi pożarowej W-20 w kompleksie leśnym Las Bemowo od ul. Księżycowej do ul. Opalin w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z remontem drogi pożarowej W-20 w kompleksie leśnym Las Bemowo od ul. Księżycowej do ul. Opalin w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawa. Program Funkcjonalno-Użytkowy znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U. 2013 poz. 1129), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz.U. 2006 nr 58 poz. 405 ze zm.) oraz innymi aktami prawnymi i ustaleniami z Zamawiającym. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego dopełni formalności związanych ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych w organie administracji architektoniczno-budowlanej lub uzyska decyzję administracyjną zezwalającą na wykonanie robót budowlanych. Wykonawca usunie drzewa w zakresie wynikającym z zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy w terenie drzewa wymagające usunięcia. Zamawiający zastrzega, że liczba drzew wskazana w inwentaryzacji zawartej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jest wartością wstępną (poglądową), służącą do oszacowania wartości zamówienia i może ulec zmianie w związku z proponowanymi przez Wykonawcę rozwiązaniami projektowymi, co nie będzie miało wpływu na wartość wynagrodzenia. Zamawiający wymaga, aby prace związane z usunięciem drzew były wykonywane w sposób zapewniający zachowanie młodego drzewostanu. Drzewa, których wycinka mogłaby spowodować uszkodzenie drzew niewymagających usunięcia (pozostający drzewostan), Wykonawca zobowiązany jest wyciąć przy użyciu podnośnika lub metodą alpinistyczną. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie zryczałtowaną wartość wynagrodzenia za usunięcie drzew. Zamawiający zaleca udział w wizji lokalnej i samodzielną ocenę przez Wykonawcę warunków środowiskowych mogących wpłynąć na liczbę drzew wymagających usunięcia oraz możliwości zastosowania różnych metod wycinki drzew. Miejsce i sposób składowania drewna wskaże Zamawiający. Drewno pozostaje własnością Zamawiającego. Wykonawca usunie karpy drzew, których usunięcie będzie niezbędne ze względu na realizację robót budowlanych i późniejszą eksploatację drogi. Zagospodarowanie karp pozostaje po stronie Wykonawcy. Wykonawca wykona roboty budowlane przewidziane w dokumentacji projektowej oraz wykona inne prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m.in.: zabezpieczenie terenu, opracowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 48 1030 1508 0000 0005 5005 6038 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu LM-W.ZP.260.11.2018” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3., przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO 2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach