Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 4912E Dziadkowice – Karczmy na odcinku o długości ok. 1,5km od drogi powiatowej nr 3706E w kierunku Wrzeszczewic

Powiat Łaski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, Ul. Południowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 675 68 00 , fax. (043) 675 68 09
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łaski
    Ul. Południowa 1
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. (043) 675 68 00, fax. (043) 675 68 09
    REGON: 73093481000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lask.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 4912E Dziadkowice – Karczmy na odcinku o długości ok. 1,5km od drogi powiatowej nr 3706E w kierunku Wrzeszczewic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi powiatowej nr 4912E Dziadkowice – Karczmy na odcinku o długości ok. 1,5km od drogi powiatowej nr 3706E w kierunku Wrzeszczewic będzie polegała na wykonaniu następujących robót: - wykonaniu ścinki istniejących poboczy ziemnych na szerokości 0,75m, - wykonaniu nawierzchni poboczy gr. 10cm ze spadkiem 8% z destruktu bitumicznego, - oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, - ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W 50/70 min. gr.3 cm KR-1, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S 50/70 gr.4 cm, - wykonaniu remontu zjazdu publicznego i utwardzonych zjazdów indywidualnych, - montażu barier drogowych na przepuście, - odmulenie rowów przydrożnych, - wykarczowaniu krzaków rosnących w koronie oraz pasie drogowym z wywozem, - ustawienie dodatkowego oznakowania pionowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.06.2020 r. do godz. 9:30 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr: 47 9263 0000 0516 2547 2005 0001. Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą przetargową. Wadium w formie innej niż pieniądz: - złożyć w oryginale w postaci papierowej wraz z ofertą przetargową albo - w sytuacji wnoszenia wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego należy go przesłać w oryginale na adres: zamowienia@lask.com.pl Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach