Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 4118E Pukinin - gr.woj.(Mogielnica) na odcinku od km 13+917 do km 16+363 wraz z budową kładki dla pieszych nad rzeką Rokitną w obrębie remontowanego skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122E w miejscowości Sadkowice w ramach programu pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój

Zarząd Powiatu Rawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Wolności 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144631 , fax. 046 8144631
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Rawskiego
    pl. Wolności 1 1
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144631, fax. 046 8144631
    REGON: 75014763300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 4118E Pukinin - gr.woj.(Mogielnica) na odcinku od km 13+917 do km 16+363 wraz z budową kładki dla pieszych nad rzeką Rokitną w obrębie remontowanego skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122E w miejscowości Sadkowice w ramach programu pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi powiatowej nr 4118E Pukinin - gr.woj.(Mogielnica) na odcinku od km 13+917 do km 16+363 wraz z budową kładki dla pieszych nad rzeką Rokitną w obrębie remontowanego skrzyżowania z drogą powiatową nr 4122E w miejscowości Sadkowice w ramach programu pn: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój. Obejmuje remont drogi powiatowej drogi powiatowej nr 4118E od km 13+917 do km 16+363 wraz z budową kładki dla pieszych oraz remont skrzyżowania z drogą nr 4122E zgodnie z dokumentacją projektową , w zakresie: - remont ubytków - 150 Mg; - remont nawierzchni poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfalt. gr. 5 cm - 15347,50m2; - wymiana krawężnika betonowego - 706,00 m; - remont chodników - 392,00 m2; - wykonanie oznakowania poziomego - 84,27 m2; - wykonanie i wymiana oznakowania pionowego - 40 szt.; - budowa kładki dla pieszych o następujących parametrach : dźwigary stalowe NP400 o dł.12,0m z poprzecznicami, belki poprzeczne z krawędziaków 12x12cm, belki podporęczowe stalowe NP100, pokład drewniany pojedynczy z bali gr. 7 cm, poręcze z rur stalowych na słupkach stalowych z NP80 , szerokość kładki 1,5 m , fundament na pojedynczych studniach d=1000 mm szczegóły konstrukcyjne w projekcie budowlanym, wraz z chodnikiem łączącym projektowaną kładkę z istniejącymi chodnikami ; - ustawienie barieroporęczy mostowych - 16,0 m; - ustawienie barier ochronnych stalowych - 14,00 m; - uzupełnienie poboczy - 4182,00 m2; - regulacja koron drzew ograniczających skrajnię pionową - 75 szt.; - wymiana lamp ulicznych w obrębie planowanych przejść dla pieszych - 4 szt.; - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach; - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót związanych z budową kładki dla pieszych koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej . Operat należy wykonać zgodnie ze standardami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r.w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U. Nr 30 poz.297), oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno -kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. (Dz.U. Nr 25 poz. 133) wraz z późn. zmianami. Operat powstały w wyniku niniejszej usługi należy skompletować w oparciu o instrukcję techniczną 0-1 Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych i przekazać do P.O.D.G.K w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej oraz przekazać 2 egz. Zamawiającemu; - wykonanie i montaż 2 szt. tablic informacyjnych o min. wym. 60cm x 90cm informujących o uczestnictwie w Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój, koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej ; Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia oraz nieprzydatny nadmiar gruntu stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy, przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie dwadzieścia tysięcy złotych, w terminie do dnia 28.03.2012r. godz. 10;oo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach