Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 3466 D w miejscowości Pustelnik w km 1+200 - 2+500 [powódź lipiec 2012 r]

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 3466 D w miejscowości Pustelnik w km 1+200 - 2+500 [powódź lipiec 2012 r]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy remontu drogi powiatowej nr 3466D w miejscowości Pustelnik w km 1+200 – 2+500 [powódź lipiec 2012 r.]. W ramach remontu drogi przewiduje się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m, profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni tłuczniowej (dolna warstwa podbudowy) oraz podbudowę (górna warstwa podbudowy). Projekt remontu zakłada ponadto remont zjazdów (indywidualnych i publicznych) oraz skrzyżowań poprzez wymianę przepustu, zasypanie części przelotowych, wykonanie podbudowy oraz nawierzchni. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne do przyległego rowu drogowego. Projekt remontu przedmiotowej drogi zakłada również remont istniejącego odwodnienia polegającego na odmuleniu i wyczyszczeniu istniejącego rowu przydrożnego wraz ze skarpowaniem całych skarp oraz remont przepustów (część istniejących przepustów przewidziana została jedynie do oczyszczenia). Projekt zakłada także ustawienie słupków prowadzących U-1a, korektę korony drzew oraz ścięcie drzew z wykarczowaniem pni. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi – projekt techniczny oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający oświadcza, że: 1.dokonał zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę w trybie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane,2.wystąpił do Wójta Gminy Marciszów o wydanie zezwolenia na wycinkę 37 szt. drzew. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie po wykonaniu wycinki drzew (37 szt.) poddanie pozyskanego drewna na własny koszt klasyfikacji i wycenie oraz sporządzenie stosownego wykazu odbiorczego drewna przez leśnika, a następnie zakup od Zamawiającego i zagospodarowanie we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna. Zamawiający na podstawie wykazu odbiorczego wystawi Wykonawcy fakturę. Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty sporządzi i zatwierdzi tymczasowy projekt organizacji ruchu, wyniesie go w teren oraz utrzyma w czytelności i kompletności przez cały czas trwania robót. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną i wykonania dokumentację geodezyjną powykonawczą oraz przekaże ją Zamawiającemu w ciągu 14 dni roboczych licząca od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca zapewni transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji oraz jako wytwarzający opady przestrzegał będzie przepisów wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający wymaga aby do wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te roboty budowlane, tj.: 1.roboty przygotowawcze oraz wykończeniowe, 2.roboty ziemne, 3.roboty związane z odwodnieniem, 4.roboty związane z wykonaniem konstrukcji drogi. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy za wyjątkiem robót ziemnych, dla których zatrudnienie wymagane jest w okresie prowadzenia tych prac. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, tj.: roboty przygotowawcze i wykończeniowe, roboty ziemne, roboty związane z odwodnieniem, roboty związane z wykonaniem konstrukcji drogi. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1.żądania oświadczenia i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 2.żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, 3.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1.oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 2.poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3.zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 4.poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję pracy. Informacje ogólne: Poza pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Istotnych postanowieniach umowy. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi zakresu w/w zadań. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia awarii w obszarze remontowanej nawierzchni podmiot je usuwający każdorazowo zostanie poinformowany o obowiązku przeprowadzenia prac odtworzeniowych przez Wykonawcę lub inny podmiot przez niego wskazany (za uzgodnieniem stron) w celu zachowania gwarancji wynikającej z umowy łączącej Wykonawcę z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 60 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. W przypadku, gdy remont drogi kolidować będzie z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej niezwiązanymi z gospodarką drogową, Wykonawca na swój koszt dokona przełożenia lub zabezpieczenia w/w urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach