Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 81 51 657 , fax. 74 81 53 541
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich
ul. Daleka 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 81 51 657, fax. 74 81 53 541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 3161D W MIEJSCOWOŚCI ZWRÓCONA DŁUGOŚĆ 350 M, KM 1+020 - 1+370” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 3161D w miejscowości Zwrócona, długość 350 mb, km 1+020 – 1+370 obejmuje: wzmocnienie podbudowy przy krawędzi jezdni, wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni betonem asfaltowym AC 16, wykonanie warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni z betonu asfaltowego AC 11 S, ścinka oraz uzupełnienie poboczy, oznakowanie poziome, rozebranie istniejącego chodnika z kostki betonowej i ponowne ułożenie z uwzględnieniem nowej niwelety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku , gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy złożone w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty wraz z załącznikiem cenowym. W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego ; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW”
Dodano: 2024-07-08 - „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-07-08 - Rozbudowy układu komunikacyjnego w obrębie autostrady A4
Dodano: 2024-07-04 - Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu Głogowskiego masą bitumiczną na gorąco
Dodano: 2024-07-03 - "Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz"
Dodano: 2024-06-18 - Sobota droga dojazdowa do gruntów rolnych na dz. nr 111.
Dodano: 2024-06-17 - ,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,, Remont drogi gminnej nr 100857D na odcinku Luboszyce Małe- Luboszyce,,
Dodano: 2024-06-04 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie wykonania urządzeń bezpieczeń. ruchu drogowego wraz z wprowadzeniem oznakowania poziomego i pionowego w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego
Dodano: 2024-05-22 - „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-04-27