Przetargi.pl
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew, na odcinku około 800 m we wsi Nowa Cerkiew w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont drogi powiatowej Nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew. 2.2 Zakres dotyczy wykonania przez Powiat Tczewski robót budowlanych branży drogowej polegających na poszerzeniu jezdni do 6,0 m i wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej, z wyłączeniem zakresu robót realizowanych na działkach (gminnych) Nr 116/6 i 116/3, pełnego zakresu robót branży elektrycznej polegających na usunięciu kolizji występującego uzbrojenia z nowym rozwiązaniem drogowym oraz pełnego zakresu robót kanalizacji deszczowej. Gmina Morzeszczyn wykona roboty budowlane branży drogowej na działkach Nr 116/6 i 116/3. 2.3 Zakres planowanych prac budowlanych obejmuje branże: 2.3.1 drogową: - prace rozbiórkowe - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nowej konstrukcji pod poszerzenie o 2,5m, - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - budowa chodników i pasów postojowych z betonowej kostki brukowej, - przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów na posesje z betonowej kostki brukowej, - oznakowanie pionowe i poziome jezdni, - wykonanie trawników na skarpach, 2.3.2 elektryczną: - przebudowa linii napowietrznej nn 0,4kV dł. 0,114km - usunięcie kolizji z projektowaną drogą, 2.3.3 sanitarną: - wykonanie kanalizacji deszczowej, - montaż urządzeń oczyszczających wody opadowe. 2.4 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w SIWZ w poszczególnych dokumentacjach, kolejno wg stopnia ważności: projekty budowlane, projekty wykonawcze, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z uwzględnieniem niniejszego zastrzeżenia. 2.5 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez normy, certyfikaty oraz wymaganą przepisami Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnie zaprojektowanych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.6 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.7 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w niżej wymienionej dokumentacji projektowej autorstwa jednostki projektowej HLB Projektowanie i Nadzory Budowlane Henryk Baniecki, Szpęgawa, ul. Bukowa 11. 2.8 Wykaz dokumentacji projektowej (uszczegółowionej) stanowiącej opis przedmiotu zamówienia: 2.8.1 Projekt budowlany - branża drogowa, 2.8.2 Projekt wykonawczy - branża drogowa, 2.8.3 Projekt budowlany - branża sanitarna - Odwodnienie drogi, 2.8.4 Projekt wykonawczy - branża sanitarna - Odwodnienie drogi, 2.8.5 Projekt budowlano-wykonawczy - Elektroenergetyka, 2.8.6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża drogowa, branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) i branża elektryczna, 2.8.7 Przedmiar robót branży drogowej, 2.8.8 Przedmiar robót branży sanitarnej - odwodnienie, 2.8.9 Przedmiar robót branży elektrycznej - elektroenergetyka. 2.9 Warunki prowadzenia robót: a) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w podziale na branże: drogową, sanitarną i elektryczną. b) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do akceptacji Zamawiającemu. c) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy. d) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych dla: - materiałów bitumicznych, - gruzu z betonu cementowego, - mas ziemnych. 2.10 Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 2.10.1 Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2.10.2 Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 2.10.3 Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 2.10.4 Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 2.10.5 Założenie podliczników do rozliczania kosztów zużycia wody na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody w trakcie trwania robót; 2.10.6 Doprowadzenie terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował; 2.10.7 Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.11 ZASTRZEŻENIE 2.11.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2.11.2 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.11.3 Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2.11.4 Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na kwotę 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na: dotyczy postępowania nr ZP.272.7.2012. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkować odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach