Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 897642002 , fax. +48 897642002
  • Data zamieszczenia: 2022-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
    Dąbrowa 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 897642002, fax. +48 897642002
    REGON: 510750580
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz remont drogi powiatowej nr 2596N ul. Krasickiego i drogi powiatowej nr 1320N ul. Sikorskiego w Górowie Iławeckim o długości ok. 1,360 km zgodnie z warunkami przyjętymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.W zakresie dokumentacji projektowej wymagane jest opracowanie i uzyskanie odpowiednich uzgodnień, zezwoleń i decyzji, w tym:1. Inwentaryzacja stanu istniejącego.2. Projekt koncepcji remontu drogi.3. Projekt budowlany.4. Projekty branżowe wykonawcze w podziale na etapy realizacyjne wg. projektu budowlanego.5. Projekt stałej organizacji ruchu.6. Projekt czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych.7. Operaty wodnoprawne z prawomocną decyzją wodnoprawną / zgłoszenie (jeśli wymagane).8. Decyzje, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, itp.10. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.11. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych bez zastrzeżeń zgodnie z Prawem Budowlanym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji / zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli wymagane), wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokonaniem niezbędnych uzupełnień i poprawek całej dokumentacji wynikłych w trakcie uzyskiwania decyzji, zgłoszeń i pozwoleń.Zakres prac projektowych i remontu musi uwzględniać niezbędne elementy jakie zostały określone we wniosku o dofinansowanie do których należy: wykonanie nowych nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych, lokalizacja min. 2 przystanków wyposażonych w perony, zastosowanie wyniesionego skrzyżowania, zastosowanie w organizacji ruchu oznakowania aktywnego lub sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych lub przejeździe dla rowerów oraz zastosowanie znaków B- 33.Docelowe parametry techniczne drogi objętej przedmiotem zamówienia klasa techniczna – Z (zbiorcza) prędkość projektowa – Vp = 30 km/h liczba jezdni – 1 liczba pasów ruchu: – 2 szerokość pasa ruchu – zmienna zależnie od warunków terenowych szerokość jezdni – zmienna zależnie od warunków terenowych szerokość chodnika – zmienna zależnie od warunków terenowych kategoria ruchu – KR 3 obciążenie nawierzchni – 115 kN/oś.Należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą, uwzględniając różnice wysokościowe.W przypadku niemożności zaprojektowania remontu drogi zgodnie z Rozporządzeniem projektant musi uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy. Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 180 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach