Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2268 D Olszanica – Radziechów, droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786940, -950 , fax. 76 8786955
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8
    59500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786940, -950, fax. 76 8786955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2268 D Olszanica – Radziechów, droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2268D pn.: „Olszanica – Radziechów droga dojazdowa do gruntów rolnych (etap I odcinek od 11+090 do 12+960)”, gmina Zagrodno powiat Złotoryja. Droga zlokalizowana jest na działkach nr 21, 32/1 obręb Olszanica oraz na działkach nr.671/4 obręb Radziechów – działki są własnością Starostwa Powiatowego w Złotoryi w trwałym zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi z siedzibą 59 - 500 Złotoryja ul. Kolejowa 4. Etap I: Remont polegać będzie na wykonaniu pełnej konstrukcji nawierzchni dla KR1 na odcinku od km – 11+090 do km 12+960 (DW363) na długości 1+870 mb (etap I) wraz ze zjazdami na drogi gminne oraz grunty rolne. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje całość zadania (etapy I i II), jednakże przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłącznie etap I. Zakres prac obejmuje wykonanie koryta pod podbudowę nawierzchni, nawierzchnię bitumiczną dwuwarstwową, wykonanie wzmocnionych poboczy, odmulenie istniejących rowów, ustawienie krawężników, cieku przy krawężniku a także wykonanie zjazdów na poszczególne posesje oraz drogi gminne (zjazdy w granicach pasa drogowego drogi powiatowej). Odmulenie rowu przydrożnego drogi wojewódzkiej nr 363 na długości 50,00 m 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik Nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Projekt budowlany. c) Załącznik Nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót. Zamawiający informuje, że udostępnia przedmiar jedynie jako wyjściową podstawę do przygotowania oferty, będzie on służył jedynie do celów pomocniczych Wykonawcy oraz nie będzie stanowił podstawy do obliczenia kwoty należnej za realizację zadania, ani podstawy do rozliczeń na etapie realizacji. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i nie może służyć uzasadnieniu ewentualnych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz. Przyjmuje się, że wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego, zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godziny 11:00 znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Powiatowym Banku Spółdzielczym, nr 50 8658 0009 0000 3740 2000 0120. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2018 r., poz. 110). 4.Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, w sekretariacie, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 10.09.2018 r. do godziny 11:00. 6.Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7.Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach