Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2183K w miejscowości Czernichów

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2183K w miejscowości Czernichów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2183K na odcinku ok. 250 m - ul. Dworskiej w miejscowości Czernichów. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) rozebranie chodników z płyt beton. 50 x 50 x 7 cm z wywozem i utylizacją – 210,8 m2; 2) rozebranie wjazdów z kostki betonowej 8 cm z wywozem i utylizacją – 21,8 m2; 3) rozebranie nawierzchni z trylinki grub. 15 cm z wywozem i utylizacją – 249,8 m2; 4) rozebranie nawierzchni z betonu grub. 12 cm z wywozem i utylizacją – 21,8 m2; 5) rozebranie nawierzchni asfaltowej grub. 5 cm z wywozem i utylizacją – 303,4 m2; 6) frezowanie nawierzchni asfaltowej grub. 7 cm z wywozem i utylizacją – 821,4 m2; 7) rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm z ławami betonowymi – 357,1 mb; 8) wykonanie wykopów pod odwodnienie i nawierzchnie z wywozem gruntu – 49,6 m3; 9) wymianę rur betonowych fi: 300 mm na rury PVC fi: 315 x 9,2 mm lite, na podsypce piaskowej gr. 10 cm – 11 mb; 10) wymianę rur betonowych fi:200 mm na rury PVC fi: 200 x 5,9 mm lite, na podsypce piaskowej gr. 10 cm – 38,5 mb; 11) wymianę studzienek ściekowych ulicznych betonowych fi: 500 mm z osadnikiem, wpust uliczny żeliwny kl. D-400 kN – 10 kpl; 12) zasypanie wykopów piaskiem – 29,4 m3; 13) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym grub. 40 cm – 34,7 m2; 14) wymianę bariery stalowej U-11a – 6,0 mb; 15) ułożenie krawężników betonowych szarych wystających 15 x 30 cm na ławie betonowej B15 (parking) – 34,1 mb; 16) ułożenie krawężników betonowych szarych wystających 20 x 30 cm na ławie betonowej B15 – 243,5 mb; 17) ułożenie krawężników betonowych szarych najazdowych 20 x 22 cm na ławie betonowej – 52,6 mb; 18) wykonanie obrzeża betonowego szarego 8 x 25 cm na ławie betonowej B15 – 179 mb; 19) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 389,8 m2; 20) wykonanie parkingu z kostki brukowej betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 70,5 m2; 21) wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka czerwona) – 57,8 m2; 22) wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej w dwóch rzędach (kostka szara grub. 8 cm) – 404,0 mb; 23) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC16W – 86 t.; 24) wykonanie nawierzchni asfaltowej AC16W (warstwa wiążąca) grub. 5 cm – 1719 m2; 25) wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne z geosiatki o wytrzymałości na rozciąganie min. 100/100 kN/m (miejscowe wzmocnienia) – 258 m2; 26) wykonanie nawierzchni asfaltowej AC11S (warstwa ścieralna) grub. 5 cm – 1719 m2. 3. Zamówienie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) organizację ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia), 3) organizację zaplecza budowy, 4) opracowanie planu BIOZ, organizację robót budowlanych przy odbywającym się ruchu pojazdów oraz pieszych, zabezpieczenie terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu czas realizacji robót, 7) przeprowadzenie badań i prób oraz sporządzenie protokołów: badania zagęszczenia, badania nośności, badania równości, próby szczelności, wytrzymałości itp., 8) opracowanie dokumentacji powykonawczej – 3 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z załącznikami – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załącznik 10 do SIWZ. 5. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót i charakterystyką; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) warunkami zgłoszenia robót budowlanych; 4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach