Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, Węgorzewska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48874293426, , fax. +48874293426
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
Węgorzewska 4
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48874293426, , fax. +48874293426
REGON: 79067570800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgizycko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1738N na odcinku Kruklanki - Żywki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 1738N na odcinku Kruklanki - Żywki”. Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wyrównanie istniejącej nawierzchni jako podbudowy mieszanką kruszywa niezwiązanego C50/30, warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego wg KR-2, nawierzchnię z betonu asfaltowego, warstwę ścieralną wg KR-2, pobocze z mieszanki kruszywa niezwiązanego. Remont drogi na odcinku od km 1+720 do km 3+920, zakłada: a) obciążenie ruchem – kategoria ruchu KR2, b) szerokość jezdni – 5,5 m, c) szerokość poboczy – 0,75 m, d) długość odcinka 2200 m, e) ilość remontowanych zjazdów 11, f) ilość remontowanych skrzyżowań 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w sekcji III.3) Ogłoszenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć dokumenty, o których mowa w w Sekcji III.5. Ogłoszenia, przy czym dokumenty te składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w sekcji III.1) Ogłoszenia. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i przebudowa drogi gminnej – dz. nr ew. 143 obręb Jędrychowo, gm. Sorkwity – etap I
Dodano: 2024-07-24 - „Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej w Gajewie”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa ul. Leśnej w Tolkmicku na działce Nr 365
Dodano: 2024-06-28 - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
Dodano: 2024-06-26 - Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji pod nazwą: "Odnowa odcinka nawierzchni jezdni ul. Tadeusza Rechniewskiego w Elblągu"
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi gminnej 189004 N Szkotowo- Michałki - etap VI
Dodano: 2024-06-05 - „Budowa chodnika w Upałtach Małych”
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach
Dodano: 2024-05-06 - Budowa drogi gminnej w Kadynach na działkach nr 330, 323, 325
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-04-12