Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1443B granica powiatu - Nietupa - Seroczyn - Krynki na odcinku Krynki - granica powiatu sokólskiego (droga o nawierzchni żwirowej)

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7118909 , fax. 085 7112229
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7118909, fax. 085 7112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1443B granica powiatu - Nietupa - Seroczyn - Krynki na odcinku Krynki - granica powiatu sokólskiego (droga o nawierzchni żwirowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1. Remont drogi powiatowej Nr 1443B granica powiatu - Nietupa - Seroczyn - Krynki na odcinku Krynki - granica powiatu sokólskiego (droga o nawierzchni żwirowej). Zamówienie obejmuje: - zdjęcie warstwy urodzajnej (humusu), grubość warstwy 15 cm, wraz z jej wywiezieniem - 100,50m3; - roboty ziemne wykonane w gruncie kat. III-IV koparkami o pojemności łyżki 0,60m? z transportem urobku samochodami na odkład - 415,80m?; - profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej szerokości korony drogi - 6 080,00m2 - wykonanie nawierzchni żwirowej na całej szerokości korony drogi, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm - 6 080,00m2. 1.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 1.3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy, d) wykonania schematu czasowej organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem na czas prowadzenia robót (konserwacja oznakowania), e) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, g) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, h) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, i) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, j) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, k) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdsokolka.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach