Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, ul. Kolejowa 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8653169, 8652394 , fax. 081 8653169, 8652394
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
ul. Kolejowa 5 5
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 8653169, 8652394, fax. 081 8653169, 8652394
REGON: 43102963600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki,ebip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej Nr 1426L odc. Zawitała - Niedźwiedź - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 7499,5m2 -Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową -7499,5m2 -Wykonanie warstwy wyrównawczej istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 75kg/ m?- 562,5 Mg -Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm -7499,5m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 6.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy: 6.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - zał. Nr 2 do SIWZ 7.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 7.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7.6. Wykaz zamówień -według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. Należy udokumentować, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonano zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych każda. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie remontu lub budowy dróg. Należy wykazać wykonanie (remont lub budowa) co najmniej 2 realizacji. 7.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia. Należy udokumentować dysponowanie kadrą do wykonania zamówienia, tzn.: 1 osobą (kierownik budowy) z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającą odpowiednie uprawnienia i wykształcenie i 3 osoby posiadające uprawnienia do kierowaniem ruchem. 7.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpryki.ebip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/52/2016 Wykonanie remontu ciągów pieszo-jezdnych na terenie Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wygnańce
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej nr 103664L w miejscowości Baran Kolonia - wykonanie podbudowy
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Baran Kolonia - wykonanie nawierzchni
Dodano: 2016-07-01 - Projekt i wykonanie robót w zakresie: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie lubelskim na DK 12 w miejscowościach Chojno Nowe Pierwsze i Chojno Nowe Drugie (budowa ciągu pieszo - rowerowego) w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa - modernizacja drogi w miejscowości Poniatówka
Dodano: 2016-06-21 - Projekt i wykonanie robót w zakresie: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie lubelskim na DK 2 w miejscowości Żabce (budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z kładką) w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych.
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Rakołupy Duże
Dodano: 2016-06-16 - Poprawa dostępności komunikacyjnej do dróg powiatowych poprzez przebudowę dróg gminnych Sielec - Kumów Plebański i miejscowości Kumów Majoracki - etap I
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa i modernizacja dróg gminnych i dojazdowych w 2016 r.
Dodano: 2016-04-08