Przetargi.pl
Dostawa koksu przemysłowo-opałowego grubego

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183530 , fax. 081 7183501
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183530, fax. 081 7183501
    REGON: 43026882400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koksu przemysłowo-opałowego grubego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa koksu przemysłowo-opałowego grubego (granulacja powyżej 40 mm), gatunek II w rozbiciu na (5) pięć części zamówienia. Łączna ilość: 455 ton w 2009 r. Wartość Opałowa, Qir (kJ/kg): Od 27050, Zawartość Popiołu, Ad (%): Do 11,0, Zawartość Siarki, Std (%): Do 0,64, Zawartość Wilgoci Całkowitej, Wtr (%): Do 8,0, Zawartość podziarnia, (%): Do 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część pierwsza zamówienia Rejon dostaw: dostawa do Bezwoli k/Radzynia Podlaskiego Skład Materiałowy 21-310 Wohyń Zamówiona ilość ton: 150 Wskazane miejsce dostawy posiada połączenie drogowe. Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy : 50 ton . Część druga zamówienia Rejon dostaw: dostawa do Roskoszy k/Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska Zamówiona ilość ton: 125 Wskazane miejsce dostawy posiada połączenie drogowe. Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy : 50 ton Część trzecia zamówienia Rejon dostaw: dostawa do Wojskowej Komisji Uzupełnień w Sanoku ul. Przemyska , 38-500 Sanok Zamówiona ilość ton: 50 Wskazane miejsce dostawy posiada połączenie drogowe. Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy : 50 ton. Część czwarta zamówienia Rejon dostaw: dostawa do m. Rajskie 38-613 Wołkowyja Zamówiona ilość ton: 20 Wskazane miejsce dostawy posiada połączenie drogowe. Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy : 20 ton Część piąta zamówienia Rejon dostaw: dostawa do Ośrodka Szkolenia Górskiego w Trzciańcu , 38-712 Trzcianiec Zamówiona ilość ton: 110 Wskazane miejsce dostawy posiada połączenie drogowe Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy : 110 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona odpowiednim wadium tj.: Nr części: 1 Wadium: 2 000,00 zł Wadium słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Nr części: 2 Wadium: 1 800,00 zł Wadium słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100 Nr części: 3 Wadium: 800,00 zł Wadium słownie: osiemset złotych 00/100 Nr części: 4 Wadium: 350,00 zł Wadium słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100 Nr części: 5 Wadium: 1 500,00 zł Wadium słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - Pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 29/06/2009 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY PODAĆ NUMERY CZĘŚCI KTÓRYCH DOTYCZY WPŁACANE WADIUM. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 29/06/2009 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a - Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a. i 5. ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Dostawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Dostawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 8. Wadium Dostawcy, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - Jego oferta została wybrana i: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, czyli Dostawcy którzy 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dostawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Dostawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1), według wzoru załączonego do SIWZ - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 2), 3) - Prawa zamówień publicznych według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał. nr 2 do oferty. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał. nr 3 do oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Dostawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Dostawcy - jako zał. nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Dostawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5. Kserokopia dokumentu wystawionego przez podmiot uprawniony tj. laboratorium posiadające akredytacje/notyfikacje na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności potwierdzającego że oferowane dostawy koksu przemysłowo-opałowego odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. koks spełnia parametry fizyko-chemiczne określone w pkt. I. SIWZ, (z uwzględnieniem dopuszczalnych błędów pomiaru) - jako zał. nr 5 do oferty. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - jako zał. nr 6 do oferty. 7. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Dostawców w przypadku dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jako zał. nr 7 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach