Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 657 085 , fax. 875 679 221
- Data zamieszczenia: 2019-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Ogrodowa 57
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 657 085, fax. 875 679 221
REGON: 79072722700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1148B Płociczno – Dubowo – Poddubówek w km 0-990 – 2+210 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 1148B Płociczno – Dubowo – Poddubówek w km 0+990 – 2+210 (dł. odc. 1,22 km), obejmujący między innymi wykonanie: a) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - AC 16W – 794,88 t; b) Pobocza z kruszywa naturalnego z domieszkami ulepszającymi z kruszywa łamanego 50 % o grubości 10 cm (uziarnienie 0/31,5 mm) - 2440,0 m2; c) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm – 6359,0 m2; 2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 10 do SIWZ – wzór umowy, załącznik nr 11 - przedmiar robót do SIWZ przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. 3. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 5. Wszystkie nazwy urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierające w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, udzielonego okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; b) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenia wymienione w rozdziale 9 ust. 1-4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). d) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określić zakres umocowania w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określić zakres umocowania. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w zał. nr 3 do SIWZ. 6. Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w rozdz. 14 pkt 7, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru (zał. nr 5 ), który zostanie udostępniony na stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, składa każdy z Wykonawców. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Hajnówka
Dodano: 2024-04-22 - Poprawa warunków komunikacji poprzez przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1841B gr. gm. – Stare Bajki – Wyszowate z przebudową drogi gminnej we wsi Wyszowate
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa ulic: Szumiących Traw i Jesiennych Liści we wsi Porosły gm. Choroszcz
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi gminnej w m. Olendy (działka nr ewid. 64)
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Milejczyce
Dodano: 2024-04-04 - Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa odcinków dróg w miejscowości Dobry Las polegająca na ich ulepszeniu i wzmocnieniu poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej.
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa infrastruktury w Gminie Perlejewo.
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa ul. Szczęśliwej w Olmontach gmina Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1844B Okrągłe – Niewiarowo – Czekołdy na odcinku Okrągłe - Niewiarowo
Dodano: 2024-03-13