Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1087S na odc. Nowa Wieś – Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona

Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42217 Częstochowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 785 467 , fax. 343 785 468
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 9
    42217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 785 467, fax. 343 785 468
    REGON: 15140600900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1087S na odc. Nowa Wieś – Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1087S na odc. Nowa Wieś – Dąbrowa Zielona, gmina Dąbrowa Zielona. Obciążenie ruchem układu drogowego przyjęto kategorię obciążenia ruchem KR3. Obiektem objętym remontem jest droga zaliczona do kategorii zbiorczych, klasy Z. Przeznaczeniem obiektu jest prowadzenie ruchu kołowego oraz pieszego poruszającego się lokalnie. Przedmiotowa droga jest obiektem liniowym o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej. Droga jest obiektem ogólnodostępnym pełniącym funkcje komunikacyjne. Zakres robót remontowanej drogi należy wykonać uwzględniając następujący zakres na poszczególne odcinki: ODCINEK 1 - podstawowe parametry techniczne inwestycji DP1087S: Klasa drogi: Z1/2, Kategoria obciążenia ruchem KR 3 Szerokość jezdni na prostej: 5,0 m Nawierzchnia: bitumiczna Zakres robót remontowanej drogi: -Rozebranie nawierzchni bitumicznej frezarką; średnia grubość 6 cm z odwozem destruktu na odległość do 10 km (50% pozyskanego destruktu przeznaczone do utwardzenia poboczy) – 2.210,00m2 -Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne (na poszerzeniach) na głębokość 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km (wraz z utylizacją) - obustronnie po 0,90 m – 1.170,00m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 - warstwa dolna gr. 20 cm po zagęszczeniu (obustronnie po 0,90 m) – 1.170,00m2 -Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5 z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość po zagęszczeniu 6 cm – 3.380,00m2 -Podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej AC 16 P 35/50 KR 3-4; grubość po zagęszczeniu 6 cm – 3.315,00m2 -Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej – 3.250,00m2 -Skropienie nawierzchni drogowej ulepszonej emulsją asfaltową – 3.250,00m2 -Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych /warstwa ścieralna/ AC 11 S 50/70 KR 3-4; grubość po zagęszczeniu 4 cm – 3.250,00m2 -Renowacja - oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp (grubość namułu 30 cm) z odwozem urobku na odległość 2 km – 200,00m -Drenaż z rur PEHD sztywnych o średnicy 250 mm w gruncie suchym z owinięciem geowłókniną oraz zasypką ze żwiru płukanego o frakcji 10-30 mm + studzienka drenarska teleskopowa o średnicy 50 cm wraz z włazem - 2 szt. – 160,00m -Obrukowanie z kostki kamiennej na zaprawie cementowo - piaskowej (wylot drenażu do rowu otwartego) – 2,00szt. -Mechaniczne ścięcie zawyżonego pobocza grubości 5 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km (wraz z utylizacją) - obustronnie po 0,70 m – 910,00m2 -Utwardzenie poboczy i zjazdów destruktem asfaltowym - warstwa dolna (materiał z frezowania nawierzchni) - grubość 8 cm po zagęszczeniu (obustronnie po 0,70 m) + zjazdy – 1.000,00m2 -Utwardzenie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym - warstwa górna; grubość 4 cm po zagęszczeniu (obustronnie po 0,70 m) + zjazdy – 1.000,00m2 ODCINEK 2 - podstawowe parametry techniczne inwestycji DP1087S: Klasa drogi: Z1/2, Kategoria obciążenia ruchem KR 3 Szerokość jezdni na prostej: 5,0 m Nawierzchnia: bitumiczna Zakres robót remontowanej drogi: -Rozebranie nawierzchni bitumicznej frezarką; średnia grubość 6 cm z odwozem destruktu na odległość do 10 km (50% pozyskanego destruktu przeznaczone do utwardzenia poboczy) – 1.564,00m2 -Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne (na poszerzeniach) na głębokość 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km (wraz z utylizacją) - obustronnie po 1,0 m – 920,00m2 -Stabilizacja podbudowy spoiwem hydraulicznym przy użyciu zespołu do stabilizacji (typu WR-2000) Rm=5 MPa; grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (możliwe doziarnienie - pospółka średnia; grubość warstwy 10 cm), celem doprowadzenia do nośności E2≥120MPa – 2.484,00m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm po zagęszczeniu – 2.392,00m2 -Podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej AC 16 P 35/50 KR 3-4; grubość po zagęszczeniu 6 cm – 2.346,00m2 -Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej – 2.300,00m2 -Skropienie nawierzchni drogowej ulepszonej emulsją asfaltową – 2.300,00m2 -Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych /warstwa ścieralna/ AC 11 S 50/70 KR 3-4; grubość po zagęszczeniu 4 cm – 2.300,00m2 -Mechaniczne ścięcie zawyżonego pobocza grubości 5 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km (wraz z utylizacją) - obustronnie po 0,70 m – 644,00m2 -Utwardzenie poboczy i zjazdów destruktem asfaltowym - warstwa dolna (materiał z frezowania nawierzchni) - grubość 8 cm po zagęszczeniu (obustronnie po 0,70 m) + zjazdy – 680,00m2 -Utwardzenie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym - warstwa górna; grubość 4 cm po zagęszczeniu (obustronnie po 0,70 m) + zjazdy – 680,00m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. – dokumentacja. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2016r. poz. 380 jednolity tekst ) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm. oraz z 2016r. poz. 831, 996 i 1020). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi związanymi z budową, przebudową lub remontem dróg, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art.29 ust.3 i art.30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji STWiORB oraz będą zgodne pod względem: a. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), c. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, d. standardów emisyjnych. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarach robót i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach