Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej 5627S ulicy Cmentarnej w Czerwionce-Leszczynach

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej 5627S ulicy Cmentarnej w Czerwionce-Leszczynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi powiatowej 5627S na odcinku ul. Cmentarnej w Czerwionce Leszczynach (od DW 924 do cmentarza), długości 0,358 km”. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.: - ręczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej – 466 m2, - rozbiórkę elementów dróg (rozebranie płyt drogowych, podbudowy, chodników krawężników betonowych, obrzeży beton., ścieków z elementów betonowych, studni rewizyjnych i studzienek ściekowych, rur betonowych, frezowanie nawierzchni jezdni itp.) i wywóz gruzu wraz z utylizacją – 223 m3, 2. Roboty ziemne, w tym m.in.: - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład – 7 m3, - roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem w nasyp – 4 m3, - roboty ziemne z przewozem taczkami – 4 m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 z transportem urobku – 400 m3, - ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie – 14 m3, - zagęszczanie nasypów zagęszczarkami – 14 m3, - plantowanie skarp i dna wykopów ręcznie – 193 m2, - plantowanie skarp i korony nasypów – 273 m2, - utylizacja gleby, ziemi i kamieni – 640 ton, 3. Odwodnienie, w tym m.in. : - roboty ziemne – wykopy liniowe o ścianach pionowych – 128 m3, - studnie betonowe z kręgów betonowych o śred. 1000 mm – 1 szt., - przykanaliki o średnicy 200 mm – 90 m, - studzienki ściekowe – 15 szt., - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – 7 szt., - roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi 0,15 m3 z transportem urobku – 88 m3, - wypełnienie przekopów piaskiem stabilizowanym cementem – 69 m3, 4. Jezdnia, w tym m.in.: - ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1504 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego, w-wa dolna grub. 25 cm – 960 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego, w-wa górna grub. 15 cm – 1013 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 2647 m2, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną – 195 t, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 2380 m2, - warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne – 2380 m2, - nawierzchnia z mieszanek min. – bitum.-w-wa wiążąca grub. w-wy po zag. 5 cm – 2380 m2, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 2647 m2 - nawierzchnia z mieszanek min. – bitum.-w-wa ścieralna grub. w-wy po zag. 5 cm – 2647 m2, 5. Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. 5 cm – 466 m2, 6. Oznakowanie poziome i pionowe, w tym m.in.: - malowanie linii farbą akrylową – 145 m2, - montaż znaków i słupków (odzysk) – 6 szt., - montaż znaków i słupków (nowe) – 4 szt., 7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym m.in.: - montaż punktowych elementów odblaskowych – 54 szt., 8. Krawężniki, w tym m.in.: - krawężniki kamienne o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej – 78 m, - krawężniki kamienne najazdowe i skośne o wym. 15 x 22 cm na ławie beton. – 664 m, 9. Chodnik, w tym m.in.: - chodnik z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grub. 20 cm i podsypce cementowo-piaskowej – 110 m2, - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na ławie betonowej – 28 m, 10. Zjazdy, w tym m.in.: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym – 19,3 m2, - ułożenie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej – 44 m, - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej – 54 m, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm (odzysk) – 54 m2, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm (nowa) – 49 m2, - nawierzchnia z płyt betonowych grub. 15 cm sześciokątnych (z odzysku) – 63 m2, - nawierzchnia z płyt drogowych betonowych (50% nowe) – 27 m2, - nawierzchnia z destruktu asfaltowego o grub. po zagęszczeniu 10 cm – 60 m2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: dokumentacja projektowa (Załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 11 do SIWZ) a także przedmiar robót (Załącznik nr 12 do SIWZ). Dołączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny. Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • pracownicy fizyczni wykonujący prace rozbiórkowe, • pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne chodnika i nawierzchni jezdni, • pracownicy fizyczni wykonujący prace brukarskie, • pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z układaniem warstw bitumicznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w §15 „Istotnych postanowień warunków umowy” (Załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp: a. Pieniądzu, b. Poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w pkt. 3 przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia załączona do oferty. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, b. Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej powinno być zaadresowane następująco: Powiat Rybnicki – Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49. Znak sprawy: ZP-SD/9DP/18. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, b. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferta niezabezpieczona akceptowalna formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b. Podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg. załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach