Przetargi.pl
Remont drogi leśnej nr 220/63 w leśnictwie Kornatka

Nadleśnictwo Myślenice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2721669, 2720069 , fax. 122 721 669
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Myślenice
    ul. Szpitalna 13
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 12 2721669, 2720069, fax. 122 721 669
    REGON: 35054569400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej nr 220/63 w leśnictwie Kornatka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi leśnej nr 220/63 w leśnictwie Kornatka. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (uproszczona dokumentacja projektowa, przedmiar robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy – Tom II SIWZ. Zadanie obejmuje remont drogi leśnej w leśnictwie Kornatka o numerze ewidencyjnym 220/63 na fragmentach drogi o całkowitej długości 3+100km. Droga posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego łamanego. Budowa korpusu drogowego jest zmienna na odcinkach drogi. Przedmiotowa droga leśna wewnętrzna służy do celów gospodarki leśnej nadzorowanej przez PGL LP Nadleśnictwo Myślenice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: „Nie dotyczy”
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Tomie I, Rozdział 3, formularz 3.4 SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kosztorys ofertowy; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 8.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach