Przetargi.pl
Remont drogi leśnej nr 12 w km 2+988 - 6+617

Nadleśnictwo Oleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37630 Oleszyce, ul. Zielona
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 48 16 63 11 660 , fax. 48 16 63 11 661
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oleszyce
    ul. Zielona
    37630 Oleszyce, woj. podkarpackie
    tel. 48 16 63 11 660, fax. 48 16 63 11 661
    REGON: 65001660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej nr 12 w km 2+988 - 6+617
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej (wewnętrznej) nr 12 w km 2+988 - 6+617, który stanowi ciąg drogowy łączący drogę powiatową Oleszyce - Cewków z drogą wojewódzką nr. 865 Jarosław - Bełżec. Droga przebiega przez tereny Lasów Państwowych Nadleśnictwa Oleszyce. Odcinek objęty remontem znajduje się w lokalizacji 2+988 do 6+617, (od skrzyżowania z drogą leśną nr 7 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 865 Jarosław - Bełżec). Droga przebiega po działkach o nr. ewidencyjnym : 2968 , 2955 ,2956 ,2957, 2958, 2959, 2960 w obrębie geodezyjnym Dachnów. Zakres przedmiotowego remontu obejmuje: 1. wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym, 2. oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni na całym odcinku, 3. odsłonięcie krawędzi równiarką (zawyżone pobocza), 4. mechaniczne karczowanie pni drzew, 5. odmulenie istniejących przepustów pod drogą i zjazdami, 6. wykonanie umocnienia skarpy rowu narzutem kamiennym na zaprawie cementowej na odcinku długości 15m, 7. wykonanie wzmocnienia istniejących zjazdów (koryto, warstwa odsączająca z piasku, wykonanie warstwy ochronnej z geowłókniny, ułożenie warstwy z tłucznia kamiennego), 8. odmulenie istniejących rowów i odpływów od przepustów z plantowaniem skarp i dna wykopu (odmulemnie rowów średnio 30 cm), 9. naprawę poboczy poprzez wykonanie nasypów w gruncie kat.III z gruntu uzyskanego z dokopu z zagęszczeniem i profilowaniem skarp, 10. uzupełnienie i zagęszczenie poboczy mieszanką kruszywa kamiennego o frakcji 0-31,5mm grubości 10cm, 11. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, 12. naprawę istniejącej nawierzchni poprzez: a) wykonanie profilowania nawierzchni z masy bitumicznej, b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, c) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 13. ułożeniu przepustu rurowego pod istniejącym zjazdem (1szt.) w miejsce rowu odwadniającego zamkniętego z góry płytami drogowymi z wykonaniem umocnień wlotów i wylotów przepustu narzutem kamiennym na zaprawie cementowej. Uwaga: nieprzekraczalny termin wykonania robót związanych z naprawą nawierzchni bitumicznej ustala się do dnia 30.10.2017r. Pozostały zakres robót przedmiotu zamówienia do dnia 15.11.2017r. Szczegółowy zakres robót określają: projekt techniczny, w tym szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, karczowanie pni, prace z zakresu odtworzenia odwodnienia korpusu drogowego, wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonania robót wykończeniowych brukarskich (rowów i przepustów), naprawy nawierzchni zjazdów, kierowania samochodami ciężarowymi oraz specjalistycznymi maszynami budowlanymi jak np. koparka, koparko-ładowarka, rozścielacz masy bitumicznej, równiarka, wał drogowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-10-05 do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach