Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów“ w systemie zaprojektuj i wybuduj

GMINA MARKOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 37-120 Markowa, 1399
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 226 53 52 , fax. 17 226 56 57
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MARKOWA
    1399
    37-120 Markowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 226 53 52, fax. 17 226 56 57
    REGON: 690581809
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów“ w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: przebudowę drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów zlokalizowanej na działkach nr ew. 2880, 2733, 2601, 2879, 247/1 obręb Husów w gminie Markowa. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót, w wyniku których na odcinku objętym inwestycją droga wraz z przepustem zostanie dostosowana do wymaganych parametrów technicznych. Zakres prac obejmuje:1) Opracowanie dokumentacji projektowo- technicznej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji (w tym uzyskanie pozwolenia na budowę), zezwoleń oraz uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji w zakresie rozbudowy budynku (w imieniu i na rzecz Zamawiającego), w tym:a) opracowanie ekspertyzy technicznej przepustu,b) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień oraz opinii. W skład projektu budowlanego powinny wchodzić: - projekt techniczny zawierający część opisową i załączniki rysunkowe, - projekt architektoniczno-budowlany zawierający część opisową i załączniki rysunkowe, - projekt zagospodarowania terenu. c) projekty wykonawcze branżowe,d) kosztorysy,e) przedmiary robót,f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,g) informacja BIOZ,h) w razie potrzeby niezbędnych innych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek, itp.2) Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzyskanej decyzji pozwolenie na budowę, tj. Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów, w tym:a) przebudowa jezdni drogi gminnej Nr 109916R, w celu jej dostosowania do wymaganych parametrów technicznych, w tym: korekta szerokości jezdni, łuków drogi, spadków, wyniesienia skrzyżowania, itp., b) przebudowa włączenia drogi gminnej Nr 109916R, do drogi powiatowej Nr 1544R Albigowa - Husów wraz z przebudową istniejących zjazdów z drogi gminnej,c) przebudowa poboczy drogi gminnej z utwardzeniem, d) odmulenie i profilowanie istniejących rowów przydrożnych, e) przebudowa istniejących przepustów na zjazdach, f) przebudowa istniejącego przepustu drogowego zlokalizowanego na potoku Husówka, wraz z barierkami ochronnymi,g) przebudowa umocnień potoku Husówka (jeśli okaże się konieczne),h) przebudowa realizację oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.Droga musi odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. poz. 1518).3) Wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań, prób koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych, uzyskanie prawomocnej decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu przez PINB w Łańcucie, zgodnie z art. 54, 56 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)4) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie na rzecz i w imieniu Zamawiającego (w tym właściwych organów i instytucji tj. m.in. PINB – w zakresie w jakim będzie wymagane).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania stanowią załączniki Nr 11 do SWZ:1) Program Funkcjonalno–Użytkowy2) Inwentaryzacja istniejącego przepustu3) Przedmiar robót4) Decyzja celu publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi odpowiadającymi wartości min. 1 500.000,00 brutto PLN każda robota.b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:- 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń posiadającą co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego jako Kierownik budowy/robót oraz posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej dwóch (2) zakończonych inwestycjach, których przedmiotem była budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont dróg odpowiadająca wartością min. 1.000.000,00 PLN netto każda.Wskazana przez Wykonawca osoba posiadającą wymagane wyżej uprawnienia budowlane przewidziana będzie na stanowisko kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach