Przetargi.pl
Remont drogi krajowej nr 67 w ciągu Alei ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku

Miejski Zespół Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 411-64-54 , fax. 0-54 413-70-37
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Usług Komunalnych
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 411-64-54, fax. 0-54 413-70-37
    REGON: 34039100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzukid.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi krajowej nr 67 w ciągu Alei ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku granicy administracyjnej miasta w kierunku Stopnia Wodnego Włocławek. Odcinek o łącznej długości ok. 820 mb przedstawiony jest kolorem czerwonym na planie orientacyjnym (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia). Przedmiotem jest remont wyłącznie nawierzchni bitumicznej jezdni z odtworzeniem jej oznakowania poziomego. 2. Stan obecny Alei ks. Jerzego Popiełuszki: Ciąg drogi krajowej nr 67 Lipno - Włocławek, kategoria ruchu KR 5, klasa drogi - GP; nawierzchnia asfaltowa w bardzo złym stanie technicznym, z licznymi spękaniami poprzecznymi, podłużnymi i ubytkami. Istniejący sposób zagospodarowania, w tym uzbrojenie terenu w sieci infrastruktury, przedstawiają załączniki o nr 2a, 2b, 2c (kopia mapy sytuacyjno-wysokościowej). Na granicy administracyjnej miasta przyjęto hm 0+000 remontu: szer. jezdni 7,4 m.; szer. chodnika 2,0 m - prawostronny z płyt betonowych, na całej długości remontowanego odcinka oddzielony od jezdni krawężnikiem; 2,0 m - od hm 0+420 lewostronny o nawierzchni bitumicznej, oddzielony od jezdni krawężnikiem; od hm 0+000 do hm 0+420 po stronie prawej pobocze gruntowe przyległe do krawędzi jezdni i pas zieleni; odwodnienie - na odcinku od hm 0+000 do 0+420 powierzchniowo na pobocze i wpustami do kanalizacji, na odcinku od hm 0+420 do hm 0+820 wpustami do kanalizacji; przekrój jezdni daszkowy; spadek podłużny jezdni - na odcinku od hm 0+000 do 0+420 - 3,05%, na odcinku od hm 0+420 do hm 0+820 - 5,25%. 3. Zakres zamówienia dla Alei ks. Jerzego Popiełuszki obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni - frezowanie, 2) ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni zgodnie z opisami konstrukcji i schematami zamieszczonymi w skróconej dokumentacji projektowej, 3) ułożenie siatki wzmacniającej, 4) regulację wysokościową urządzeń obcych, 5) wykonanie wzmocnienia pobocza destruktem bitumicznym, 6) wykonanie (odtworzenie) oznakowania gładkiego poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych, 7) uporządkowanie placu budowy. Opis przedmiotu zamówienia uszczegółowiony został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowe zakresy robót zawiera załącznik nr 11 do SIWZ: SKRÓCONA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA DLA REMONTU DROGI KRAJOWEJ NR 67. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, itp. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie, a związane z prawidłowym wykonaniem zadania (np. organizacja i zabezpieczenie placu budowy, nawiązanie remontowanego odcinka do istniejących, itp.) i wynikające z nich koszty, są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Zamawiający przewiduje możliwość przekazania Wykonawcy jednorazowo całego placu budowy. Roboty muszą być prowadzone (pod ruchem) i z tego względu etapowość prac będzie niezbędna. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - na mocy art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: rzystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 25.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://mzukid.bipgov.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach