Przetargi.pl
Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi krajowej nr 62 w ciągu ulic Kruszyńskiej i Alei Kazimierza Wielkiego we Włocławku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie będzie realizowane z wykorzystaniem zewnętrznych środków finansowych, pochodzących z rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi krajowej 62 w obrębie administracyjnym miasta. Stan obecny przedmiotowej drogi: Droga dwujezdniowa z pasem rozdziału (pas zieleni), zmiennej szerokości; zatoki autobusowe; nawierzchnia asfaltowa w bardzo złym stanie technicznym, z licznymi spękaniami poprzecznymi, podłużnymi i ubytkami. Ulica wybudowana w latach 80. Remont drogi obejmuje odtworzenie stanu pierwotnego drogi: Zamawiający planuje wykonanie: - warstwy ścieralnej SMA, - warstwy wiążącej AC16W, - warstwy profilowej (wyrównawczej) AC16W, - wykonanie krawężników drogowych i opasek, - remont zatoki i regulacja urządzeń. WARSTWY BITUMICZNE WYKONAĆ W OPARCIU O WT-1 I WT-2 -warstwa ścieralna z masy SMA o gr. 4 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami, -warstwa wiążąca z masy BA o gr. 8 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami, -warstwa wyrównawcza z masy BA o gr. 4 cm, wykonana w oparciu o WT-1 Kruszywa do mieszanek mineralno - asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń oraz WT-2 Mieszanki mineralno - asfaltowe z 2010 r., zgodnie z obowiązującymi normatywami. Przygotowanie recept po stronie Wykonawcy. Recepty masy muszą zostać przedłożone Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację przed wbudowaniem. UWAGA: nie dopuszcza się stosowania do składu masy bitumicznej warstw ścieralnej i wiążącej grysów wapiennych i destruktu bitumicznego. Projektowana konstrukcja zatok autobusowych: - warstwa z betonu C 30)37 ze zbrojeniem rozproszonym grubości 22 cm, - warstwa z betonu C 12)15 grubości 20 cm, - grunt stabilizowany cementem R=2.5 MPa grubości 15 cm. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni - frezowanie na średnią głębokość 12cm, 2)Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących zatok autobusowych, (łączna powierzchnia zatok - ok. 490 m2, 3)Zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki, w szczególności utylizację odpadów. 4)Regulację wysokościową urządzeń obcych tj. studni rewizyjnych, (kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ciepłowniczych, itp.), zaworów, wpustów ulicznych, 5)Odtworzenie pętli indukcyjnych - dług. ok. 400 m, 6)Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej na przejściach dla pieszych - powierzchnia ok. 360 m2, 7)Wykonanie (odtworzenie) oznakowania poziomego grubowarstwowego (linii segregacyjnych) z masy chemoutwardzalnej - powierzchnia ok. 500 m2. 8)Rozbiórka krawężników i opasek, 9)Wykonanie krawężników na ławie i opasek przykrawężnikowych, 10)Utylizacja odpadów. Należy dokonać regulacji urządzeń z posadowieniem włazów, wpustów i skrzynek na pierścieniach odciążających. Do regulacji użyć masy betonowej szybkowiążącej. Nie dopuszcza się obróbki nawierzchni wokół urządzenia posadowionego w jezdni materiałem innym, niż masa bitumiczna. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu. Wszelkie inne roboty niewymienione w opisie (związane z prawidłowym wykonaniem zadania) i wynikające z nich koszty są kosztem Wykonawcy i należy je ująć w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby zachować ruch drogowy na jednej jezdni i ewentualnie - za zgodą Zamawiającego - do min. ograniczyć czas zamknięcia przebudowanego odcinka drogi dla ruchu kołowego i pieszego. O ile będzie potrzeba - Wykonawca, na własny koszt, wybuduje na potrzeby czasowej organizacji ruchu i obsługi terenu budowy, drogi tymczasowe, objazdowe itp. Wykonawca w całym okresie trwania umowy będzie utrzymywał przejezdność w/w dróg oraz dokonywał napraw nawierzchni odcinków ulicy przekazanych do przebudowy, na których w związku z budową ruch odbywa się dwukierunkowo - zgodnie z etapami projektu czasowej zmiany organizacji ruchu. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu, kolejności oraz wskazania odcinków drogi przeznaczonych do remontu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach zgłoszenia właściwemu organowi - na mocy art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 35 000zł. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.) Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Miejskiego Zarządu Dróg Bank PKO BP S.A. I o)Włocławek Rachunek nr 61 1020 5170 0000 1102 0009 0407

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach