Przetargi.pl
Remont drogi gminnej wraz z rozbudową centrum miejscowości Chojnik

Urząd Gminy Sośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-435 Sośnie, ul. Wielkopolska 47
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7393910 , fax. 062 7393933
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sośnie
    ul. Wielkopolska 47 47
    63-435 Sośnie, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7393910, fax. 062 7393933
    REGON: 00054803400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sosnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej wraz z rozbudową centrum miejscowości Chojnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z wytycznymi Inwestora zaprojektowano drogę o nawierzchni z betonowej kostki brukowej o szerokości 4,5m. Konstrukcję drogi ograniczono krawężnikami osadzonymi na ławach fundamentowych z oporem. W pasie pomiędzy krawędzią projektowanej drogi a ogrodzeniami istniejących posesji zaprojektowano pobocza tłuczniowe. Przyjęto konstrukcję jak dla dróg lokalnych i dojazdowych w strefie zamieszkania. Na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto nawierzchnię drogi: - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej o gr. 8,0cm - Podsypka piaskowo-cementowa gr. 5,0cm - Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20,0cm - Warstwa wzmacniająca i wyrównująca podłoże pod nawierzchnię projektowanej drogi - piasek gruboziarnisty gr. 10,0cm W obrębie cmentarza, pomiędzy krawędzią projektowanej drogi, a ogrodzeniem projektuje się chodnik. Chodnik od strony ogrodzenia projektuje się zamknąć obrzeżem. Od strony drogi chodnik ograniczony będzie drogowym krawężnikiem. Projektuje się następującą konstrukcję chodnika: - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej o gr. 6,0cm - Podsypka piaskowo-cementowa gr. 5,0cm - Podbudowę pomocniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10,0cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; < posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia ( zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju narzędzi lub urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ) < w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze, oraz takim samym lub większym stopniu komplikacji a także porównywalnej lub większej wartości < dysponują odpowiednią kadrą, w tym przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia < posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż wartość robót objętych zamówieniem. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, - złożyli dokumenty i zaświadczenia wskazane w pkt.V niniejszego opracowania SIWZ, - udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji na prace objęte zamówieniem - akceptują warunki zawarte w niniejszym opracowaniu i niezbędne do zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty wg załącznika nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2 3. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku przedsiębiorców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy nie mający siedziby lub miejsca zamieszkania w Polsce, składają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w kraju siedziby/miejsca zamieszkania oraz dokumenty potwierdzające, że nie zostało wobec wykonawcy wszczęte postępowanie upadłościowe ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli takie dokumenty nie są wydawane, wykonawca składa oświadczenie w formie o której mowa w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 646) 4.Umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4. 1.Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów ( odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę 4.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają p e ł n o m o c n i k a do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo wykonawców składających ofertę wspólną należy dołączyć do oferty . 4.3. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia umowy regulująca współpracę tych podmiotów 4.4. W przypadku gdy wykonawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością , zgodnie z art 230 kodeksu spółek handlowych powinien przedłożyć uchwałę Walnego Zgromadzenia Wspólników, upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego. 4.5. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. 5. Wypełniony załącznik nr 3 oraz załączone do niego sprawozdania finansowe za ostatnie trzy lata, jeśli sprawozdania podlegają badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości należy załączyć również opinie o badanych sprawozdaniach a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie trzy lata. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednie dokumenty. 6. Kalkulację cenową ryczałtu w rozbiciu na poszczególne elementy scalone - wg załącznika nr 4 7. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierowniczych z załączeniem wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5. 8. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego - w ciągu ostatnich trzech lat. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednią informację 9. Wykaz wymaganego niezbędnego specjalistycznego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiedni dokument. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat min. 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego) - wg załącznika nr 7. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty. 11. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z projektem budowlanym i wykonawczym oraz o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia - załączniki nr 8 , 12. Polisa ubezpieczeniowa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 13.Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy wraz gwarancją - załączniki nr 9, 14. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składają odpowiednie dokumenty Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnika). Wypis z rejestru lub wpis do ewidencji muszą posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia w/w dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert. Z kolei w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, data wystawienia odpowiedniego dokumentu nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty składania ofert. Każda strona kopii dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sosnie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach