Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Transportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7226531 , fax. 062 7226531
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Transportowa 1 1
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7226531, fax. 062 7226531
    REGON: 25086482400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Koźminie Wlkp. wraz z budową zatoki autobusowej droga powiatowa nr 5176P
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, oświadczeń i wykazów określonych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1, pkt. 1 - 10, oraz ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy, przedłoży następujące dokumenty: 1.Oferta 2. przedmiar robót 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do oferty. (druk). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza się aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty (oryginał). Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót będącego przedmiotem przetargu. 6.Zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności Wykonawców i członków kierownictwa firmy, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp. ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności Wykonawców i członków kierownictwa firmy, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - jeśli dotyczy. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedłoży następujące dokumenty: 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 3 i 3a) dołączony do SIWZ. W przypadku kierownika budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz wpis do OIIB. 11.Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (zał. nr 4) dołączony do SIWZ. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. L. p. Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1. Rozkładarka mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem z podgrzewana deską o szerokości układania min. 6 m 1 2. Walec drogowy lekki, średni, ciężki po 1 szt. 3 3. Zagęszczarki 2 4. Koparko - ładowarka 1 12.Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) obejmujące co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem budowie lub przebudowie ulic o długości min. 0,5 km i wartości netto min. 700 000 PLN - zał. nr 5. 13.Dokumenty potwierdzające, że zadania wykazane w zał. nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie - referencje. 14.Dowód wniesienia wadium. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przedłoży następujące dokumenty: 15.Oświadczenie Wykonawcy, w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku. 16.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) z potwierdzeniem wysokości posiadanych środków lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1/4 wartości złożonej oferty brutto. 17.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach