Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg
- Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
- Data zamieszczenia: 2013-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5/11 5/11
97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
REGON: 59064790200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PORAJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Poraj, działka nr ewid. 57, polegającego na: - wyrównaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej-destrukt tłuczniem 10cm, ułożenie jednowarstwowo nawierzchni asfaltowej grubości 5cm - szerokości jezdni 4,1m, wykonaniu poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm i szerokości 0,5m zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 6 do SIWZ - Projekt, - Załącznika nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót - załączony pomocniczo, stanowi jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej - wykonawca szacuje cenę na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej. CPV 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych. 12.1 Wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, w szczególności w dokumentacji projektowej, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy traktować jedynie jako propozycje Zamawiającego. 12.2 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami. 12.3 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ z załącznikami pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych do opisanych w dokumentacji. 12.4 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Filia w Woli Krzysztoporskiej nr konta 10 8973 0003 0010 0200 1496 0012 z adnotacją (wadium w postępowaniu: REMONT DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PORAJ) 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) , w terminie: do dnia składania ofert do godz. 12:00. W zakresie pkt. od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wola-krzysztoporska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3525E Radoszewice - Krzeczów, w m. Radoszewice, w km 0+042 - 0+202, dł. 0,160 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg powiatowych w gminie Kiełczygłów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3507E Biała-Bogumiłowice-Piekary na odcinku od granicy Sulmierzyce-Bogumiłowice, w km 6+805 - 7+986, dł. 1,181 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4522E Załęcze Małe-Bobrowniki-Działoszyn, na odcinku Bobrowniki-Kapituła, w km 1+340 - 2+160, dł. 0,820 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3522E Wiewiec-Wola Wiewiecka w m. Wola Wiewiecka, w km 1+472 - 3+672, dł. 2,2 km
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 3910E Przedbórz-Piskorzeniec
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5105 E na odcinku Biała - Kębliny, gm. Zgierz.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1134 E na odcinku od m. Wola Grzymkowa do m. Zgniłe Błoto, gm. Aleksandrów Łódzki.
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi powiatowej nr 1921E Lgota Wielka-Wola Blakowa
Dodano: 2016-07-22