Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324 , fax. 43 8246166; 8234184
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
    ul. Kilińskiego 7/11 7/11
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, fax. 43 8246166; 8234184
    REGON: 00001775600159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej. W zakres zamówienia, wchodzą następujące prace: wykonanie i montaż klap dymowych w dwóch klatkach schodowych (głównej i ewakuacyjnej) przebudowa stropodachu i wykonanie konstrukcji pod klapy dymowe w budynku biurowym Inspektoratu ZUS w Pabianicach (95-200) przy ul. Kościuszki 31. Ponadto należy wykonać również ścianki oddzielenia ppoż. w przestrzeni dachowej zgodnie z zleceniami Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - na który składają się Przedmiar robót, Projekt Techniczny - rysunki i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również wykonanie następujących prac nieujętych w dokumentacji projektowej: - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu korytarza na III piętrze budynku. Łączna powierzchnia malowania wynosi: 120 m? - wymiana płytek gresowych na schodach wejściowych do budynku. Łączna powierzchnia płytek do wymiany wynosi: 2,5 m? (około 30 płytek o wymiarach 30 x 30 cm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach