Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Kryńsk

Urząd Gminy w Bądkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-704 Bądkowo, ul. Włocławska 82
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2724100 , fax. 054 2724054
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Bądkowie
    ul. Włocławska 82 82
    87-704 Bądkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2724100, fax. 054 2724054
    REGON: 00053141800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Kryńsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn Remont drogi gminnej nr 160702 C Słupy Duże - Kryńsk w miejscowości Kryńsk od km 8+730,00 do km 9+730,00. Remont polega na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową, modyfikowaną i grysami bazaltowymi na odpowiednio przygotowanej, istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego wraz z uporządkowaniem pozostałych elementów korony drogi. Projekt zakłada wykonanie następujących robót: -mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej jezdni -wyprofilowanie podbudowy tłuczniem kamiennym przy grubości warstwy 4cm -wykonanie podwójnego, powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi 8/12 i 5/8 -uformowanie oraz plantowanie z nadaniem normatywnego spadku 6% obustronnych poboczy gruntowych - oznakowanie pionowe skrzyżowania z drogą powiatową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść do dnia 28 lipca 2009r. do godz. 9:00. Wadium musi zostać wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, krórych listę przedstawiono w SIWZ w punkcie Wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania wynikające z delegacji art. 22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nie ujęte w tym przedmiarze niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza itp. 2.Podpisany (na ostatniej stronie) i parafowany (na każdej stronie) wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Dowód wniesienia wadium. 4.Oświadczenie, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia w myśl delegacji art. 22 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenia równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz innego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi (załącznik nr 5 do SIWZ) 11.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 7 do SIWZ). 12.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 do SIWZ). 13.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat od 3 do 5 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.Oświadczenie oferenta o udzieleniu gwarancji na okres minimum 36 m-cy od daty odbioru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.badkowo.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach