Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ W M. TOPOLA

Gmina Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 819 56 00, , fax. 46 819 56 01
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skierniewice
    Reymonta 23
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 819 56 00, , fax. 46 819 56 01
    REGON: 75014849500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skierniewice.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ W M. TOPOLA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania remontu drogi gminnej na kilometrażu od km 0+000,00 (granica pasa drogowego drogi krajowej nr 70) do km 1+727,80 (granica pasa drogowego drogi gminnej nr 115359E) długości 1727,80mb. Obejmuje on wykonanie remontu drogi gminnej poprzez wykonanie nakładki oraz uzupełnieniu i wyprofilowaniu poboczy. Roboty mają na celu odtworzenie stanu pierwotnego nawierzchni drogi gminnej. Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie następujących robót: a) remont nawierzchni jezdni poprzez: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 75 kg/m2, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3 cm, b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z kruszywa łamanego 0/31.5 warstwą grubości 10cm. Szczegółowy opis zakresu ww. robót stanowiących przedmiot zamówienia zawierają załączniki do SIWZ – w tym w szczególności projekt budowlany, STWiOR, projekt stałej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: SANTANDER BANK POLSKA S.A. 1 oddział w Skierniewicach nr rachunku 44 1500 1689 1216 8000 9904 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGK ZP 271.8.2019 na zad. pn.: REMONT DROGI GMINNEJ W M. TOPOLA 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 oraz art. 148.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach