Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej ulicy Międzywałowej w Jeszkowicach”

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej ulicy Międzywałowej w Jeszkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej, ul. Międzywałowej w Jeszkowicach odcinek I o długości 284 mb i odcinek II o długości 80 mb, obejmuje: Zakres robót dla odcinka I: 1) wyrównanie istniejącej podbudowy (tj. nawierzchni bitumicznej) poprzez wykonanie warstwy profilującej z mieszanki mineralno – asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 3 cm (w tym oczyszczenie i skropienie nawierzchni); 2) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych o uziarnieniu 0-11,2 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (w tym oczyszczenie i skropienie nawierzchni); 3) odwodnienie układu drogowego poprzez wykonanie wpustu wpiętego do studni chłonnej oraz wpustu wpiętego do istniejącej kanalizacji deszczowej; 4) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o średniej szerokości 70 i grubości 15cm; 5) wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego 0/31,5mm; 6) regulację pionową skrzynek i studni infrastruktury podziemnej; 7) likwidację istniejących korytek odwadniających nawierzchnię jezdni; 8) przebudowę zjazdu na teren posesji w celu uzyskania odpowiednich spadków po wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ulicy Międzywałowej; 9) aktualizację ewidencji dróg; 10) roboty pomocnicze. Zakres robót dla odcinka II: 1) wykonanie koryta o grubości do 30cm i szerokości 4,5 m na odcinku 80 mb; 2) wykonanie nowej konstrukcji podbudowy z kruszywa naturalnego, łamanego o frakcji 0/63mm o grubości 15cm i szerokości 4,5m; 3) wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa naturalnego, łamanego o frakcji 0/31,5mm o grubości 15cm i szerokości 4,0m; 4) wykonanie obustronnych poboczy o średniej grubości 15 cm i szerokości 0,7 m; 5) regulację pionową skrzynek i studni infrastruktury podziemnej; 6) aktualizację ewidencji dróg; 7) roboty pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie niżej wymienionych aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach