Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Ks. Gąski w Koszęcinie

Gmina Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
    ul. Powstańców 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 54274100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Ks. Gąski w Koszęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej ul. Ks. Gąski w Koszęcinie. Zakresem opracowania objęta jest ulica Ks. Gąski w województwie śląskim, powiat lubliniecki, gmina Koszęcin miejscowość Koszęcin od skrzyżowania z DW 906 w km 0+000,00 do skrzyżowania z ulicą Parkową w km 0+715,46. Długość remontowanego odcinka drogi jest 715,46 m. W zakres opracowania wchodzi wykonanie nowej warstwy ścieralnej na szerokości 5,50m wraz z regulacją krat studzienek ściekowych, włazów kanałowych i zaworów sieci wodociągowej. 1.1. Opis stanu istniejącego. Droga gminna ulica Ks. Gąski w Koszęcinie jest drogą dojazdową łączącą DW906 z ulicą Parkową, na której prowadzony jest ruch dojazdowy do posesji oraz do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Droga znajduje się w powiecie lublinieckim, gminie Koszęcin. Odcinek drogi zlokalizowany jest w terenie zabudowanym z licznymi domami. Jezdnia jest jedno pasowa dwukierunkowa. Po remoncie drogi nie zmieni się jej klasa, nie zmieni się również dotychczasowy układ komunikacyjny i dostępność do dróg położonych obok. Rozbiórki oraz roboty drogowe: • frezowanie do 4cm istniejącej nawierzchni, • regulacja urządzeń, • wykonanie nowej nawierzchni drogi, Rozmiar inwestycji • nawierzchnia z betonu asfaltowego – 4079 m2. 1.2. Stan projektowany 1.2.1. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu Obiektem objętym remontem jest odcinek drogi zaliczony do kategorii gminnych, dojazdowych. Przeznaczeniem obiektu jest prowadzenie ruchu kołowego do obsługi lokalnych posesji, pól i łąk oraz także ruchu pojazdów poruszającego się w kierunku ulicy Parkowej i pozostałych, łączących się z tą drogą. 1.2.2. Forma architektoniczna i funkcja obiektu Początek projektowanego remontu to skrzyżowanie DW 906 km 0+000,00 do skrzyżowania z ulicą Parkową w km 0+715,46. Przedmiotowa droga będzie obiektem liniowym o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm. Droga będzie drogą publiczną ogólnodostępną pełniącą funkcje komunikacyjne. Droga będzie posiadała przekrój drogowy o szerokości 5,50 m. 1.2.3. Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe - stan projektowany W ramach remontu ulicy Ks. Gąski projektuje się wykonanie nowej warstwy ścieralnej bez wymiany krawężników. Ukształtowanie wysokościowe jezdni dostosować należy do stanu istniejącego uwzględniając dowiązanie do istniejącej zabudowy poprzez niewielkie korektami niwelety. 1.2.4. Parametry techniczne remontowanej drogi: Przeznaczeniem inwestycji jest remont drogi gminnej ulic Ks. Gąski. Podstawowe parametry techniczne inwestycji: Kategoria drogi: gminna; Klasa drogi: D 1/2; Kategoria obciążenia ruchem: KR 1; Lokalizacja: teren zabudowany; Prędkość projektowa: 30 km/h; Obciążenie ruchem: 100 kN/oś; przekrój drogi: jednojezdniowa dwupasowa; Szerokość jezdni na prostej: 5,50 m ; Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne: 2%; Pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne: 2%; Nawierzchnia: beton asfaltowy AC11S. 1.2.5. Regulacja pionowa włazów i pokryw studni istniejącego uzbrojenia podziemnego: W wyniku remontu dróg zajdzie konieczność regulacji wysokościowej urządzeń podziemnego uzbrojenia terenu. Zakres robót w przypadku studni zlokalizowanych na sieciach kanalizacyjnych polegać będzie na: częściowym demontażu górnej części studzienki z wyminą górnego kręgu studni, ewentualnym osadzeniu dodatkowego kręgu żelbetowego (dla studni kanalizacyjnych), osadzeniu pierścienia odciążającego i płyty pokrywowej, regulacji pionowej włazu (przy użyciu cegły kanalizacyjnej lub kręgów dystansowych betonowych) do proj. niwelety jezdni lub pobocza, osadzeniu włazu kanałowego typu ciężkiego. W przypadku wymiany lub konieczności zastosowania dodatkowych elementów studni stosować kręgi betonowe wykonane z betonu wibrowanego min. C35/45 (PN-EN 1917) łączonych na uszczelki gumowe. W przypadku skrzynek zaworów wodociągowych: demontaż skrzynki, posadowienia betonowych fundamentów, posadowienia skrzynki przy jednoczesnej regulacji wysokościowej. Przy regulacjach urządzeń należy zwrócić uwagę na maksymalną głębokość urządzenia zgodnie z wytycznymi technicznymi zarządcy urządzenia. Należy również nie zawężać przekrojów otworów oraz pilnować osiowego usytuowania urządzeń regulowanych. 1.1.3. Konstrukcja nawierzchni: Jako typowy przekrój poprzeczny dla drogi przewidziano - przekrój drogowy o szerokości 5,50 m. Do wykonania nawierzchni AC 11S można przystąpić po sprawdzeniu wysokościowym regulacji urządzeń innych. Wymiana warstwy ścieralnej - frezowanie profilujące do 4cm, - oczyszczenie i skropienie istniejącej konstrukcji, - 4 cm warstwa ścieralna beton asfaltowy AC11S. 1.1.4. Uwagi końcowe • Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany "Planem BIOZ", zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126) • Wszystkie prace należy prowadzić przy ścisłym zachowaniu przepisów bhp; • Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonywać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych stanowiących część składową Dokumentacji Projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonywaniu robót należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz p.poż. 1.1.5. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz STWiORB (Załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGI: • Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach