Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadanie pn. Usunięcie i wymiana nawierzchni sportowej areny Hali Widowiskowo-Sportowej w Zabrzu przy ul. Matejki 6

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 322 716 340
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 322 716 340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadanie pn. Usunięcie i wymiana nawierzchni sportowej areny Hali Widowiskowo-Sportowej w Zabrzu przy ul. Matejki 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadanie pn. Usunięcie i wymiana nawierzchni sportowej areny Hali Widowiskowo-Sportowej w Zabrzu przy ul. Matejki 6. 2. Zakres rzeczowy programu funkcjonalno-użytkowego powinien obejmować między innymi: - usunięcie i utylizację dotychczasowej nawierzchni w hali o wymiarach areny 112 x 53,3 m, - przygotowanie istniejącego na arenie podłoża, - dostawę i montaż nawierzchni sportowej typu sztuczna trawa bez zasypowa. 3. Ponadto w programie funkcjonalno-użytkowym należy przewidzieć: - wykonanie odpowiedniego oliniowania przewidującego różne warianty prowadzenia treningów i rozgrywek, - dostawę odpowiedniego wyposażenia sportowego, - wykonanie gniazd w posadzce pod montaż wyposażenia typu bramki piłkarskie, chorągiewki itd., - rozwiązanie powstałych w wyniku montażu nowej nawierzchni różnic poziomów i kolizji z otoczeniem nawierzchni (bramy wjazdowe, drzwi, korytarze, trybuny), - szacunkowe koszty inwestycji. 4. Zamawiający dysponuje pisemną informacją z Urzędu Miejskiego w Zabrzu, iż roboty budowlane polegające na usunięciu i wymianie istniejącej nawierzchni areny Hali Widowiskowo-Sportowej nie wymagają zgłoszenia ani uzyskania pozwolenia na budowę. 5. Program funkcjonalno-użytkowy musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013.1129) oraz zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP. 6. Program funkcjonalno-użytkowy musi zostać przedłożony Zamawiającemu w formie elektronicznej: 1 egzemplarz w wersji WORD i 1 egzemplarz w formacie PDF oraz 1 egzemplarz w wersji papierowej. Wszystkie wersje muszą być zgodne i kompletne względem siebie. Wykonawca przekazując program funkcjonalno-użytkowy załączy pisemne oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową i SIWZ, obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki projektowej oraz, że jest kompletny, spójny i może stanowić podstawę do ogłoszenia przetargu na zaprojektowanie i wybudowanie zadania pn. Usunięcie i wymiana nawierzchni sportowej areny Hali Widowiskowo-Sportowej w Zabrzu przy ul. Matejki 6. Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach spotkań roboczych z Wykonawcą lub poprzez kontakt mailowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają zamawiającemu umowę spółki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach