Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Babia Góra w miejscowości Pietraszyn

Gmina Krzanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-470 Krzanowice, ul. Morawska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4108202, 4108030 , fax. 32 4108042, 4108030
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzanowice
    ul. Morawska 5
    47-470 Krzanowice, woj. śląskie
    tel. 32 4108202, 4108030, fax. 32 4108042, 4108030
    REGON: 27625842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Babia Góra w miejscowości Pietraszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni drogi gminnej ul. Babia Góra w miejscowości Pietraszyn, na odcinku długości 114,0 m i szerokości jezdni 4,20 ÷ 5,00 m pomiędzy krawężnikami i obejmuje następujące roboty: - Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wraz z rozbiórką skrzyżowania z boczną odnogą w KM 0+100; - Rozbiórkę istniejących krawężników na podsypce piaskowej, z oczyszczeniem i odłożeniem na palety krawężników, do powtórnego wbudowania; - Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z profilowaniem podłoża; - Zabudowa krawężników betonowych ściętych 15x30 cm (materiał z rozbiórki) oraz najazdowych 15x22 cm (krawężniki nowe) na ławie betonowej z oporem; - Zabudowa 2 studzienek ściekowych z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej po lewej stronie drogi; - Zabudowa kompletnego odwodnienia liniowego poprzecznego na bocznej odnodze w lewo w KM 0+100 - Wzmocnienie podłoża gruntowego mieszanką betonową popiołowo-żużlową BP-5 o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - Wykonanie dolnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego) 0-63 mm grubości 15 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie górnej warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (tłucznia kamiennego) 0-31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W w warstwie wiążącej, standard I, grubości 4 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S w warstwie ścieralnej, standard I, grubości 4 cm po zagęszczeniu - Wykonanie poboczy ziemnych wraz z obsianiem trawą. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania został opisany w : a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, c) przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Stosownie do treści art. 30 ust.8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ Z OFERTĄ – W FORMIE ORYGINAŁU 1) Oświadczenia Wykonawcy: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie określone w ust. 1 pkt 1) (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (zgodnie z art.25 a ust. 6 ustawy Pzp). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanym przez siebie oświadczeniu określonym w ust. 1 pkt 1) (zał. nr 2 do SIWZ) - zgodnie z art.25 a ust.3 ustawy Pzp. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy W przypadku podpisania oferty przez osoby niewskazane we właściwym rejestrze – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy, 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ), 5) Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) - składane tylko pomocniczo, wykonane metodą uproszczoną z podaniem cen jednostkowych (nie będą stanowić podstawy do weryfikacji prawidłowości obliczenia ceny ryczałtowej podanej przez wykonawcę). 2. OŚWIADCZENIE, KTÓRE SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach