Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4651388 w. 220 , fax. 077 4651281
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 077 4651388 w. 220, fax. 077 4651281
    REGON: 00052796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. 1 Maja w Krasiejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej z mieszanek mineralno - bitumicznych ul. 1 Maja wraz z odnogą ul. Słoneczną w Krasiejowie o łącznej długości 1 484 m wraz z oświetleniem. 1.Zakres robót obejmuje: Ul. 1 Maja w Krasiejowie Roboty pomiarowe 1,32 km Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno - 4 567,29 m2 Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - 4 162,72 m2, Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 22 296,25 m2 Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 7 913,33 m2, humusowanie skarp z obsianiem - 6 553,60 m2 zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami - 2 621,44 m2 Odnoga ul. 1 Maja - ul. Słoneczna Roboty pomiarowe 0,17 km Rozebranie czasowe dróg połowych - 601,20 m2 Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - 833,99 m2, Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 787,23 m2 Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 787,23 m2, Oświetlenie terenu Kopanie rowów w sposób ręczny - 240 m3 Układanie kabli o masie do 3,0 kg/m - 800 m Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 11 szt. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 12 szt. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 12 szt. Montaż skrzynek rozdzielczych o masie do 10 kg - 11 szt. Badania i pomiary instalacji Obsługa geodezyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ponadto w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków 1) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 2) Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż: a. Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 2) siwz tj.: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał jedno zadanie budowlane, polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o powierzchni min. 7 000 m2 lub Wykonawca wykonał krótsze odcinki drogi z nawierzchni mineralno - bitumicznych, o łącznej powierzchni 7 000,00 m2. b. Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 3) tj. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz kierownikiem robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c. Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 4) tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli z treści dokumentów będzie wynikać, ze Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, na wzorze oświadczenia nr 2, odpowiednio: a. spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 b. brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale X zamawiający żąda, następujących dokumentów: a. wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załączonego wzoru - zał. nr 3) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA! Wykazana robota budowlana niepotwierdzona, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona nie będzie rozpatrywana. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 niniejszego rozdziału. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia(załącznik nr 5 do SIWZ), a w szczególności: a. kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi b. kierownika robót wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach