Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr K600598 w km od 0+011,20 do km 0+125,20 w miejscowości Mogilany, Gmina Mogilany

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr K600598 w km od 0+011,20 do km 0+125,20 w miejscowości Mogilany, Gmina Mogilany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na długości 114 mb remontu drogi gminnej nr K600598, ul. Szkolna w miejscowości Mogilany obejmujący m.in wymianę warstwy ścieralnej i wiążącej nawierzchni drogi, wymianę istniejących warstw podbudowy jezdni drogi gminnej bez zwiększania ich grubości w stosunku do stanu istniejącego, wymianę nawierzchni istniejącego pobocza na pobocze z kostki brukowej, wymianę istniejącej warstwy podbudowy pobocza bez zmiany grubości warstwy w stosunku do stanu istniejącego, wbudowanie krawężnika betonowego- wtopiony +0cm, regulacja wysokości posadowienia istniejących wpustów deszczowych oraz studni kanalizacji sanitarnej, wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, wykonanie dwóch tablic informacyjnych o wymiarach min.80x100cm na słupku stalowym ocynkowanym. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB) – Załącznik nr 7, Przedmiar robót - Załącznik nr 8,Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 , projekt stałej organizacji ruchu- Załącznik nr 10 3. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający dopuszcza zamknięcie drogi na czas prowadzonych robót z zachowaniem możliwości dojazdu do nieruchomości zlokalizowanych przy remontowanej drodze. Koszty związane z opracowaniem projektu pokrywa Wykonawca. Wykonawca ponosi koszty związane z oznakowaniem zgodnie z zatwierdzonym tymczasowym projektem organizacji ruchu. 4. Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego zadania. Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG). 5. Jeżeli w trakcie opracowywania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. 6. Jeżeli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót, to Zamawiający uzna, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 7.Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny nie obowiązują. Ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 8. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 - przedmiary robót). 9. Zakres i jakość wykonanej usługi (robót) będzie każdorazowo potwierdzana przez Inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 11. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia. 12. Jeżeli w czasie opracowywania oferty Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający będzie uważał, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 13. Wykonawca zadania zobowiązany jest zapewnić na remontowanej drodze bezpieczeństwo poruszających się pojazdów oraz właściwą organizację ruchu na okres prowadzenia robót. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 16. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym przed podpisaniem umowy harmonogram robót, który będzie stanowił załącznik do zawartej umowy. 17. Prawidłowość robót będzie nadzorowana przez Inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. (Szczegółowy opis Rozdział 3 - SIWZ na stronie BIP - https://bip.malopolska.pl/ugmogilany,m,330054,2020.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych 00/100) 9.2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 9.2.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Mogilany nr rachunku: 22 8591 0007 0220 0000 0273 0006 z dopiskiem odpowiednio : postępowanie nr ZP.271.1.9.2020 przetarg pn.: Remont drogi gminnej nr K600598 w km od 0+011,20 do km 0+125,20 w miejscowości Mogilany, Gmina Mogilany - wadium w kwocie: 3000,00 zł a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 9.2.3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie Urząd Gminy Mogilany 32-031 Mogilany, Rynek 2 -(Dziennik podawczy I piętro) 9.2.4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9.2.5. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy Załącznik nr 1, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 SIWZ 1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w tym: 1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 3. o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, 7.1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: 1) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 7.1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 7.1.4. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie zgodnej z przedmiarami robót - (Załącznik nr 8). Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. 7.1.5. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach