Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej w leśnictwie Bogoniowice w oddz. 228

NADLEŚNICTWO GROMNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, GENERAŁA ANDERSA 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO GROMNIK
    GENERAŁA ANDERSA 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    REGON: 350545576
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej w leśnictwie Bogoniowice w oddz. 228
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Budowa drogi leśnej w leśnictwie Bogoniowice w oddz. 228Oferta złożona w postępowaniu musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej. Droga leśna wykonana zostanie na działce ewid. 171/2, przy granicy z działką ewid. nr 1369 (obręb Rzepiennik Strzyżewski)Zamówienie obejmuje:– budowę drogi leśnej w oddziale leśnym 228 Bogoniowice – o szerokości jezdni 3,00m o nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych oraz obustronnymi poboczami o szerokości 0,50m, – prace utrzymaniowe związane z oczyszczeniem rowów z niskiej roślinności – wyprofilowanie dna i skarp rowów.1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora Nadzoru. Roboty pomiarowe dla potrzeb robót oraz wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i powinny być wliczone w cenę umowną.2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych z jakiegokolwiek źródła materiały będą pozyskiwane. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów na teren budowy.3) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.4) Sprzęt dopasowany do zakresu robót powinien spełniać wymogi BHP. 5) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego6) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.7) Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ. 8) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia. Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 5) Wykonawca robót wykona opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz z jej zaklauzulowaniem w odpowiednim ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany cały Przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 60 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego. 2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych w tym; kierowców, operatorów sprzętu w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy termin realizacji 60 dni od daty zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości- 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych),Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 12 2030 0045 1110 0000 0084 0200 z dopiskiem: „Wadium przetargowe:Budowa drogi leśnej w leśnictwie Bogoniowice w oddz. 228Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjiubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 PZP.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert tj.;12.07.2023 r. godz. 11: 00 zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musizabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w formieelektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jegowystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część przez cały okres związania ofertą. OfertaWykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzieutrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrotwadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanieich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określeniePrzedmiotu Zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwotygwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.9.7.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdzaspełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1)2.3 zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku. Wykonawca potwierdzaspełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia (załącznik 1)I) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnejdrogowej, posiadającą minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień, polegające nakierowaniu robotami budowlanymi w wymienionym zakresie.Wyżej wymieniona osoba może posiadać odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 2272), które uprawniają do kierowania robotami w zakresie przewidzianym opisempowyżej. Zamawiający wymaga ciągłej obecności Kierownika budowy na terenie inwestycji w trakcie realizacji robót budowlanychZamawiający na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunkówprawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ocena spełnianiawarunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/”nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach