Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
Grunwaldzka 4
32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
REGON: 52690800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,313263,2019.html,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Nr 600412K w km 0+300,00do km 0+775,00 w miejscowości Dębnik, gmina Krzeszowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot niniejszego zamówienia jest „Remont drogi gminnej Nr 600412K w km 0+300,00 do km 0+775,00 w miejscowości Dębnik, gmina Krzeszowice”. Zadanie obejmuje: roboty pomiarowe, mechaniczne cięcie asfaltu grubości 5,00 cm, Frezowanie nawierzchni drogi z asfaltobetonu, czyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni, asfaltowej, wykonanie warstw wyrównawczej podbudowy z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 16W, grubość warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm, ułożenie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej AC 11S, grubości 4,00 cm wraz z międzywarstwowym skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie obustronne warstwy nawierzchni poboczy materiałem kamiennym; dolna warstwa 0-63 mm i warstwa górna 0-31,5 mm, szer. 50 cm, do wys. położonej nakładki asfaltowej grubości 8 cm. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 7 – STWiORB; Załącznik nr 8 – Dokumentacja tj. 8a- Opis przedmiotu zamówienia, 8b- kosztorys ofertowy oraz 8c- lokalizacja inwestycji; Załącznik nr 9 – Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 0/100), 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach (decyduje termin zaksięgowania wpłaty na rachunku): Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr rachunku 60 1540 1115 2001 6000 1414 0001. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Remont drogi gminnej w miejscowości Dębnik, gmina Krzeszowice.” 5) Wniesienie wadium w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert wadium będzie się znajdować na rachunku bankowym Urzędu.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ: W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (i jest ona znany na etapie składania ofert), w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/; 6. potwierdzenie wniesienia wadium. 7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/ - oryginał dokumentu. 8. Kosztorys ofertowy według wzoru wskazany w załączniku nr 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 913/1 i 913/2 w m. Siedliszowice oraz modernizacja drogi gminnej K203558 dz. 396/1 w m. Podlesie Dębowe, gm. Żabno
Dodano: 2024-04-07 - Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Mała Poręba – Juranda – Stadnickich oraz budowa, modernizacja ulic, chodników i oświetlenia w Nowym Sączu
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej nr 140164K Kępie – Florentynów w km 1+350 do km 1+680, w msc. Kępie, gm. Kozłów
Dodano: 2024-03-26 - Wzbogacenie oferty spędzania czasu wolnego poprzez budowę ścieżki spacerowej oraz wytyczenie szlaku rowerowego wraz z nowym obiektem infrastruktury turystycznej w gminie Skrzyszów
Dodano: 2024-03-26 - REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ĆWIKÓW I W MIEJSCOWOŚCI NIWKI
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 781 Zator – Andrychów
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 913/1 i 913/2 w m. Siedliszowice oraz modernizacja drogi gminnej K203558 dz. 396/1 w m. Podlesie Dębowe, gm. Żabno
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa drogi gminnej 203306 K na odcinku I – w km 0+000 do km 0+432, na odcinku II – w km 0+432 do km 0+734 w miejscowości Wojnicz, Gmina Wojnicz
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja drogi ul. Antałówka Boczna w Zakopanem z odwodnieniem.
Dodano: 2024-02-06