Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 4610016 Grabkowo-Kępka Szlachecka - Ossówek ZP341/05/09

Urząd Gminy Kowal ogłasza przetarg

  • Adres: 87-820 Kowal, ul. Piwna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2842252 , fax. 054 2842363
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kowal
    ul. Piwna 33 33
    87-820 Kowal, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2842252, fax. 054 2842363
    REGON: 91000348000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 4610016 Grabkowo-Kępka Szlachecka - Ossówek ZP341/05/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr 4610016 Grabkowo-Kępka Szlachecka - Ossówek. Kilometraż drogi: 0+000-4+366 Kilometraż projektowanego remontu: 0+000-1+040 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV - głębokości 30 cm - Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat III - IV - Transport wewnętrzny kruszywa naturalnego pojazdami samowyładowczymi na odległość do 0,5 km z załadunkiem mechanicznym - Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - 6 cm grubość po zagęszczeniu - Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 15 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 8-12 w ilości 10.0 dm3/m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w jednej z poniższych form: - przez wpłacenie wymaganej kwoty wadialnej na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 9557 0006 0000 2655 2000 0002 w banku: Bank Spółdzielczy w Kowalu z tytułem: wadium na zadanie pn. Remont drogi gminnej nr 4610016 Grabkowo-Kępka Szlachecka - Ossówek ZP341/05/09 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy dołączyć do oferty), - przez złożenie w depozyt do kancelarii w siedzibie zamawiającego (pok. nr 4) oryginału poręczenia bankowego lub oryginału poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (w poręczeniu należy wskazać zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że poręczenie będzie wyegzekwowane lub wymagalne na pierwsze żądanie zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), - przez złożenie w depozyt do kancelarii w siedzibie zamawiającego (pok. nr 4) oryginału gwarancji bankowej (w gwarancji należy wskazać zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), - przez złożenie w depozyt do kancelarii w siedzibie zamawiającego (pok. nr 4) oryginału gwarancji ubezpieczeniowej (w gwarancji należy wskazać zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że gwarancja będzie wyegzekwowana lub wymagalna na pierwsze żądanie zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), - przez złożenie w depozyt do kancelarii w siedzibie zamawiającego (pok. nr 4) oryginału poręczenia udzielonego przez jeden z podmiotów, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) (w poręczeniu należy wskazać zamawiającego jako beneficjenta i zastrzec, że poręczenie będzie wyegzekwowane lub wymagalne na pierwsze żądanie zamawiającego po wystąpieniu chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4.2 Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie na kwotę: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł.). 4.3 Oryginał wadium w formie poręczenia, gwarancji lub ubezpieczenia należy złożyć najpóźniej w terminie określonym w punkcie 1.2 Instrukcji dla wykonawców i w miejscu określonym w punkcie 4.1 Instrukcji dla wykonawców. 4.4 Brak wadium lub jego wniesienie w niewłaściwej formie, niezgodnie z wymaganiami zamawiającego albo po terminie na wniesienie wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne. 4.5 Okres ważności wadium liczony od terminu składania ofert nie może być krótszy niż termin związania ofertą, o którym mowa w punkcie 1.5 instrukcji dla wykonawców. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą wykonawca, który wyrazi na to zgodę, jest zobowiązany przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść nowe wadium ważne przez okres przedłużenia terminu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ogólne warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (składają wspólną ofertę), są zobowiązani: 1.2.1 Spełnić wszystkie warunki, o których mowa w punkcie 1.1 niniejszych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w sposób przewidziany w punktach 2 i 3 niniejszych warunków dla wykonawców występujących wspólnie. 1.2.2 Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub podpisania umowy, w rozumieniu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1 Zamawiający, na podstawie punktu 1 niniejszych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, ustanawia następujące szczególne warunki uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne: 3.1.1 Każdy wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania przedmiotu zamówienia i określonych czynności, jeśli wymagają odrębnych zezwoleń, poprzez okazanie między innymi dokumentów poświadczających jego zarejestrowanie we właściwym rejestrze lub w lokalnej samorządowej ewidencji działalności gospodarczej albo poświadczających fakt ich powołania przez jednostki nadrzędne do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie uchwały i statutu, a w szczególności to, że jego działalność nie jest zawieszona, zlikwidowana, lub że nie jest w trakcie procedury upadłościowej albo likwidacyjnej, z wyjątkiem sytuacji, w której po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, a także poprzez okazanie stosownych zezwoleń do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, jeśli wymagają odrębnych zezwoleń. 3.1.2 Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 3.1.2.1 co najmniej jednej osoby uprawnionej do kierowania robotami w specjalności drogowej i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów; 3.1.3 Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, a w szczególności fakt wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 300 000,00 zł jedna (słownie: trzysta tysięcy złotych ), polegającej na budowie dróg. 3.1.4 Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 350 000,00 zł. (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy ). 3.1.5 Wykonawca w terminie składania ofert jest zobowiązany wykazać się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy ) złotych. 3.2 Zamawiający uzna, że wykonawcy występujący wspólnie (składający wspólną ofertę), spełniają podmiotowe warunki uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne, jeśli: 3.2.1 Są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia i określonych czynności, jeśli wymagają odrębnych zezwoleń, poprzez okazanie między innymi dokumentów poświadczających jego zarejestrowanie we właściwym rejestrze lub w lokalnej samorządowej ewidencji działalności gospodarczej albo poświadczających fakt ich powołania przez jednostki nadrzędne do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie uchwały i statutu, a w szczególności to, że działalność nie jest zawieszona, zlikwidowana, lub że nie jest w trakcie procedury upadłościowej albo likwidacyjnej, z wyjątkiem sytuacji, w której po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, a także poprzez okazanie stosownych zezwoleń, jeśli są wymagane na podstawie innych przepisów prawa. 3.2.2 Razem dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (spełniają wspólnie warunek 3.1.2). 3.2.3 Posiadają wspólnie doświadczenie zawodowe spełniające warunek 3.1.3. 3.2.4 Posiadają wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia (spełniają wspólnie warunek 3.1.4). 3.2.5 Wszyscy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a łączna kwota ubezpieczenia spełnia warunek 3.1.5. 3.3 Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: 4.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ), 4.1.2 wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4.1.3 wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.1.4 wykaz osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 4.1.5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4.1.6 uprawnienia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia, 4.1.7 zaświadczenia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia, potwierdzające ich aktualną przynależność do izb samorządowych architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów, 4.1.8 wykaz wykonanych (zrealizowanych) zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres, (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), 4.1.9 dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień, 4.1.10 wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 4.1.11 polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.2 Wykonawcy przedstawiają w ofercie oryginały zaświadczeń albo ich kopie. Wykonawcy są zobowiązani umieścić na kopiach zaświadczeń napisy potwierdzające ich zgodność z oryginałami oraz podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. 4.3 Oświadczenia podpisują wyłącznie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, za które uważa się: - osoby wymienione w dokumentach uprawniających do występowania w obrocie prawnym, albo - osoby wymienione w pełnomocnictwie do podpisania oferty, podpisanym przez osoby wymienione w dokumentach uprawniających wykonawców występowania w obrocie prawnym. 4.4 W przypadkach budzących wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawców oryginałów zaświadczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkowal.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach