Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 350910W Dęba-Glinice.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 486 180 087
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 486 180 087
    REGON: 54536600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 350910W Dęba-Glinice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. „Remont drogi gminnej nr 350910W Dęba-Glinice”. 2.Droga gminna (dalej „Droga”), której remont jest przedmiotem zamówienia zlokalizowana jest na terenie powiatu radomskiego w gminie Przytyk w pasie drogowym drogi gminnej na działce nr ewid. gr 351 , obręb Dęba i na działce nr ewid.gr 118, obręb Glinice. Droga gminna rozpoczyna się w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 740 i kończy się w km 1+613,70 na skrzyżowaniu z drogą gminną dz.nr ewid.gr 28, obręb Glinice. Projektowany remont nie wykracza poza istniejący pas drogowy i jest prowadzony po istniejącej drodze o nawierzchni asfaltowej. 2.1.Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji, karczowanie krzaków, rozebranie; przepustów rurowych przy skrzyżowaniu z DW 740, zdjęcie znaków drogowych lub drogowskazów, tarcz), b) odwodnienie korpusu drogowego (oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu i w obrębie przepustu przy DW 740, oczyszczenie przepustów pod zjazdami, pod drogą, przepusty rurowe pod drogą – rury HDPE ośr. 60 cm przy skrzyżowaniu z DW 740, wykonanie ścianek dla rur o średnicy 60cm), c) podbudowy ( wykonanie koryta gl.20cm, podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 - warstwa dolna o grubości 15 cm na poszerzeniach, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8 cm, oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni drogi), d) nawierzchnie (z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa AC 16W gr. 5 cm po zagęszczeniu o pow.6826,00m2, z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo żwirowych AC8S – warstwa ścieralna asfaltowa gr. 3 cm, po zagęszczeniu) o pow.6664,64m2, e) roboty wykończeniowe (mechaniczne ścieranie poboczy do 10 cm, pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm, po zagęszczeniu), f) urządzenia bezpieczeństwa ruchu (pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne, pionowe, oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, montaż lustra drogowego). Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.1.a.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 2.1.b.Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2019 – 2020 oraz że limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2019 nie przekracza kwoty 30.000 złotych brutto i wynika z budżetu Gminy Przytyk. W przypadku jeżeli zakres zrealizowanych prac wykroczy poza limit wynagrodzenia dla 2019 roku, Wykonawca otrzyma pozostałe wynagrodzenie po zrealizowaniu inwestycji i odbiorze końcowym. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza (4 egz.), 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia oraz istniejących na terenie np. drzew i odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni lub instalacji, 4) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej, 5) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami , uzyskanie stosownych decyzji wraz z poniesieniem opłat oraz spełnienie tych decyzji i innych niezbędnych przy realizacji zadania, 6) uporządkowanie terenu po budowie, 7) likwidacja placu budowy, 8) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg. systematyki przyjętej w przedmiarach załączonych do SIWZ. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w zakresie dot. realizacji przedmiotu zamówienia, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2019r.poz.1040 ze zm). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Z uwagi na specyfikę robót budowlanych przedmiotu zamówienia zamawiający nie określa wymagań , o których mowa w przepisach art.29 ust.5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w związku z wykonaniem projektu pn. „Remont drogi gminnej nr 350910W Dęba-Glinice” współfinansowanego ze środków Wojewody Mazowieckiego w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach