Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ Nr 120110E DYBÓWKA – MAŁACHOWICE KOLONIA

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, Wigury
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 771 444 , fax. 422 771 449
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    Wigury 14
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 422 771 444, fax. 422 771 449
    REGON: 47205779600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ Nr 120110E DYBÓWKA – MAŁACHOWICE KOLONIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej Nr 120110 Dybówka – Małachowice Kolonia o długości 1 120,00 m o nawierzchni asfaltowej. Droga zlokalizowana jest na działkach o numerach ewid. : 223 w obrębie ewid. Nr 0005 Czerchów; 1733,116 i 178 w obrębie ewid. Małachowice, gmina Ozorków. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi gminnej Nr 120110E Dybówka – Małachowice Kolonia”. 3.1.1. Opis stanu istniejącego: Trasa planowanego remontu drogi biegnie w śladzie istniejącej drogi o nawierzchni asfaltowej. Szerokość istniejącej jezdni jest różna i wynosi: 3,70 m na długości 1 550,00 m. i 4,00 m. na długości 570,00 m., natomiast szerokość pasa drogowego wynosi od 7,00 m. do 9,00 m. Po stronie południowej drogi znajdują się szczątkowe rowy przydrożne, które wymagają pilnej konserwacji. Nawierzchnia drogi jest bardzo zniszczona. Na całej długości drogi w części jezdnej pasa drogowego występują liczne spękania siatkowe w nawierzchni asfaltowej, a szczątkowe rowy przydrożne nie zapewniają prawidłowego odwodnienia korony drogi. 3.1.2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w zakresie obejmującym wykonanie niżej wym. prac: a) przejęcie I przygotowanie placu budowy, b) wymiana istniejących przepustów o średnicy 60,00 cm. zlokalizowanych pod jezdnią wraz z wykonaniem ścianek czołowych, c) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, d) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej w ilości 75 kg/m2 na szerokości: 3,70 i 4,00 m., e) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej na szerokości: 3,60 m. i 4,00 m. o grubości warstwy po zagęszczeniu 3,00 cm. (warstwa ścieralna), f) obustronne wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m., g) oczyszczenie rowu przydrożnego i istniejących przepustów pod zjazdami na pola, h) wykonanie oznakowania drogowego, i) wykonanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej. 3.1.3. Przedmiar robót załączony przez Zamawiającego nie jest podstawą obliczenia ceny, stanowi jedynie podstawę informacyjną i pomocniczą. 3.1.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 3.1.5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.1.6. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach z uwzględnieniem tego w cenie ryczałtowej. Ponadto Wykonawca pokryje koszty wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ryczałtowej. 3.1.7. Wykonawca robót jest zobowiązany w ramach zaoferowanej ceny do zlokalizowania miejsc włączenia się przyłączy wodociągowych do sieci i wyniesienia istniejących zasuw i skrzynek do poziomu układanej masy bitumicznej oraz dokonania regulacji zlokalizowanych lub wykrytych innych elementów uzbrojenia podziemnego w pasie prowadzonych prac. 3.1.8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest w oparciu o dokumentację projektową i przedmiar robót, sporządzić kosztorys robót budowlanych i dostarczyć Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium na podstawie art. 45 ust. 1 Ustawy, w wysokości 15.000,00 złotych (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ozorkowie Nr: 92 8786 0001 0000 1502 2000 0007 z dopiskiem „Wadium – Remont drogi gminnej Nr 120110E Dybówka – Małachowice Kolonia”, Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 4. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, wystawionego na rzecz Zamawiającego. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. b-e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Wadium udzielone w innej formie niż pieniężna winno być wystawione na: Gminę Ozorków reprezentowaną przez Wójta Gminy Ozorków, 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14. 8. W przypadku, gdy składane wadium w formie niepieniężnej, o której mowa w pkt 3 lit. b)-e), przez Konsorcjum – dokument ten powinien obejmować wszystkich Członków Konsorcjum – powinien wskazywać /wymieniać/ wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, lub treść tego dokumentu powinna być tak ukształtowana, aby wynikało z niej jednoznacznie, że obejmuje wszystkich Konsorcjantów. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach