Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ NR 113203E PAPROTNIA - CELINÓW

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ NR 113203E PAPROTNIA - CELINÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień: Grupa robót : CPV 45200000-9 : Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Klasa robót : CPV 45230000-8 : Roboty budowlane w zakresie dróg, lotnisk i kolei Kategoria robót : CPV 45233000-9 : Roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg Zamówienie obejmuje wykonanie: REMONT DROGI GMINNEJ NR 113203E PAPROTNIA - CELINÓW Lp. Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość ODCINEK OD KM 0+005 - KM 1+980 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych km 1,98 2 Odtworzenie podłoża nawierzchni przez uzupełnienie ubytków kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym m3 303,06 3 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mech. W gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni m2 8910,00 4 Odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (15 cm) i 0/31 (5 cm) stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102: 1997 gr. 20 cm m2 8910,00 5 Mechaniczne odtworzenie poboczy gruntowych szer. 0.75 m z profilowaniem i zagęszczeniem m2 2970,00 6 Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 50 cm m 3024,00 7 Oczyszczenie przepustu śr. 0.4 m z namułu do 80% jego średnicy m 8,00 ODCINEK OD KM 3+878 - KM 4+228 8 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych km 0,35 9 Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mech. w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni m2 1050,00 10 Odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 (15 cm) i 0/31 (5 cm) stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102: 1997 gr. 20cm m2 1050,00 Zamówienie obejmuje wykonanie kosztorysów powykonawczych. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - w pieniądzu. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy - oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Urząd Gminy Sadkowice 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 BS BR o/Sadkowice 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach