Gmina Urzędów ogłasza przetarg
- Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
ul. Rynek 26
23-250 Urzędów, woj. lubelskie
tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
REGON: 54908043729000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 108317L od km 0+000 do km 2+342 w m. Zadworze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej nr 108317L od km 0+000 do km 2+342 w m. Zadworze. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Dróg Samorządowych – edycja 2020. Zamawiający zastrzega, że w przypadku nieprzyznania środków na sfinansowanie zamówienia może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zakres zamówienia obejmuje odcinek drogi gminnej o długości 2342 m i szerokości jezdni: 3,50 m na prostej, 5,00 -5,50 m na prostej z mijanką. Roboty wchodzące w zakres inwestycji: remont nawierzchni odtworzenie krawędzi jezdni, nakładka asfaltowa profilująca i warstwa ścieralna, zbrojenie siatką szklaną, remont poboczy: oczyszczenie i odtworzenie poboczy z kruszywa, remont rowów i przepustów: odmulenie i wymiana uszkodzonych elementów, montaż barier energochłonnych. Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie ujęte w przedmiarze robót a wynikające ze sztuki budowlanej, w tym m. in. koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy, drogi tymczasowe i montażowe, obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budową, ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu, uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy, prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego wykonywanych przez niezależne laboratorium (nadzór inwestorski), zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, wywóz ziemi, materiałów rozbiórkowych, jeżeli dotyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tabela robót - remont nawierzchni oraz plan sytuacyjny. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333)) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż wartości wskazane w kolumnach „wyrównanie nawierzchni I” i „wyrównanie nawierzchni II” w Tabeli remontu nawierzchni tj. w zał. nr 1b mają charakter uśredniony i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 3.8 Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 3.9 Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: - Zamawiający nie żąda dodatkowych dokumentów. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. ppkt 1) – 2) SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 109468L w miejscowości Siedliska.
Dodano: 2024-04-02 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wewnętrznych, położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, powiat bialski, woj. lubelskie”
Dodano: 2024-03-25 - "Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Telatyn"
Dodano: 2024-03-25 - Budowa drogi gminnej nr 109478L w m. Łukowa wraz z budową drogi dla pieszych w m. Chmielek oraz przebudowa dróg gminnych nr 109481L w m. Chmielek i nr 109564L w m. Osuchy
Dodano: 2024-03-21 - Przebudowa drogi gminnej nr 103505 L w miejscowości Brzeźnica Leśna w gminie Niedźwiada
Dodano: 2024-02-28 - Przebudowa Drogi Wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska – Wisznice – Chełm – Rejowiec – Krasnystaw w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km 24+780 do km 25+120 strona lewa w m. Rossosz
Dodano: 2024-01-26 - Budowa ul. Deotymy w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap II
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa infrastruktury pieszo-rowerowej przy ul. Wojska Polskiego w Świdniku
Dodano: 2023-12-14 - Remont drogi gminnej nr 127054L Cisownik-Budki od km 0+000,00 do km 1+393,00
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja ul. bocznej Witosa
Dodano: 2023-11-10