Przetargi.pl
Remont drogi gminnej na dz. nr 268 w miejscowości Pasieka gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej na dz. nr 268 w miejscowości Pasieka gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont (modernizacja) drogi gminnej o długości 120 mb położonej na dz. Nr 268 w Km 0+000 - Km 0+120, w m. Pasieka gm. Miastko polegający na umocnieniu podbudowy, wymianie nawierzchni z płyt drogowych na nawierzchnię z kostki bet. POLBRUK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie następujących warunków wywodzących się z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pzp) określonych w ogłoszeniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego ogłoszenia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako Wykonawca lub Podwykonawca nie mniej niż jedną robotę budowlaną ( w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia) dotyczącą budowy, przebudowy (modernizacji), remontu nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto (słownie: sto tysięcy złotych); 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia - wymagania minimalne: a) koparko-ładowarka - sztuk 1, b) samochód samowyładowczy 8t - sztuk 1; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) sześcioosobową brygadą roboczą, b) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, jest członkiem Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa zgodne z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów,lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 100,00 tys. PLN (słownie: sto tysięcy złotych); 6) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 7) zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wymagane warunki Wykonawca spełnia; 2) na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym w wezwaniu terminie; 3) nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków w tym ze względu na brak uzupełnienia przez wykonawcę dokumentów lub oświadczeń (potwierdzających spełnianie warunków) zgodnie z wezwaniem zamawiającego spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 4) zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w ogłoszeniu i w części 7.0. siwz oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający nie mniej niż jedną robotę budowlaną ( w ramach jednorazowo udzielonego zamówienia) dotyczącą budowy, przebudowy (modernizacji), remontu nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto (słownie sto tysięcy złotych); 3) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zamieszczonych w wykazie robót bud. wystawione przez zamawiających, u których wymienione roboty zostały wykonane, za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty jeżeli z ich treści jednoznacznie wynika, iż zamieszczone w wykazie roboty budowlane wykonano należycie. 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń będących w dyspozycji Wykonawcy; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 7) kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień wyznaczony do składania ofert - osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy; 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował (jako udostępnione przez inne podmioty); 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100,00 tys. PLN (sto tysięcy złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: Zaświadczenie z banku pokazujące obroty na rachunku nie będzie uznane przez Zamawiającego za informację o posiadanych przez Wykonawcę środkach finansowych; 10) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Pzp; 11) oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1. ustawy Pzp; 2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 2) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału; 3) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - należy zamieścić na formularzu ofertowym; 4) kosztorys ofertowy - w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach