Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06-406 Opinogóra Górna, Z. Krasińskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
REGON: 130378344 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Kołaczków - Łęki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest remont drogi gminnej Kołaczków – Łęki od km 0+000 do km 1+000 na dz. ew. 282, 278, 232 obręb Kołaczków i 131, 7, 9, 60/1 obręb Łęki.Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe);2) wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej (skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 5 cm);3) pobocza z kruszywa łamanego.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz: Załącznik Nr 7 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanychZałącznik Nr 8 Projekt budowlanyZałącznik Nr 9 Przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w OpinogórzeNr 25 8229 1015 0000 0345 2000 00704. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie drogi w skład której wchodziło wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 2000 m2 dla każdej z robót.UWAGA 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia przez kilka podmiotów. W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.UWAGA 2. Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy dane roboty wykonał osobiście.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie stacji HYDRO 4
Dodano: 2024-04-23 - Naprawa drzwi przeciwpożarowych na PGE Narodowym w Warszawie
Dodano: 2024-04-23 - "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy na odcinku od ul. Środkowej do ul. Spacerowej."
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja budynku świetlico – remizy w Cierpiętach
Dodano: 2024-04-23 - Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zbuczynie
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych podłużnych oraz uszczelnienia w obrębie świetlika dachowego budynku hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja boiska w Szkole Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22
Dodano: 2024-04-22