Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Dziedzina Kubale we wsi Istebna na następujących odcinkach: Odcinek I w km 0+000 – 0+151 oraz odcinek II w km 0+000 – 0+364

Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
    Istebna 1000
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8556500 w. 39
    REGON: 54514200010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Dziedzina Kubale we wsi Istebna na następujących odcinkach: Odcinek I w km 0+000 – 0+151 oraz odcinek II w km 0+000 – 0+364
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn: Remont drogi gminnej Dziedzina Kubale we wsi Istebna na następujących odcinkach: Odcinek I w km 0+000 – 0+151 oraz odcinek II w km 0+000 – 0+364. 3.2. Zakres robót do wykonania: ODCINEK 1 - 0+000 – 0+151 3.2.1. Roboty rozbiórkowe: ręczna rozbiórka nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm w ilości 15,60 m2, wywóz gruzu z podbudowy na odległość 5 km samochodem samowyładowczym 5Mg, załadunek mechaniczny w ilości 3,37 Mg. 3.2.2. Podbudowa: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 406,80 m2, skropienie podbudowy asfaltem pod profilowanie masą mineralno – bitumiczną w ilości 406,80 m2, profilowanie istniejącej podbudowy masą mineralno – bitumiczną z transportem masy do miejsca wbudowania w ilości 40,52 Mg. 3.2.3. Nawierzchnia: skropienie podbudowy asfaltem w ilości 406,80 m2, warstwa ścieralna z masy mineralno – bitumicznej grubości po zagęszczeniu 5 cm z transportem masy do miejsca wbudowania w ilości 406,80 m2. 3.2.4. Zjazdy: profilowanie zjazdów tłuczniem średnia grubość warstwy 7 cm z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 3,00 m3, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 100,00 m2. skropienie istniejącej podbudowy asfaltem w ilości 130,00 m2, warstwa ścieralna z masy mineralno – bitumicznej grubości po zagęszczeniu 6 cm z transportem masy do miejsca wbudowania w ilości 130,00 m2. 3.2.5. Roboty wykończeniowe i towarzyszące: regulacja pionowa studni rewizyjnych w ilości 2,00 szt, profilowanie poboczy tłuczniem średnia grubość warstwy 5 cm z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 3,02 m3, ręczne profilowanie pobocza masą mineralno-bitumiczną średnia grubość 3 cm z transportem masy do miejsca wbudowania w ilości 22,56 Mg, oczyszczenie elementów ściekowych z namułu w ilości 33,00 m ODCINEK 2 - 0+000 – 0+364 3.2.1. Roboty rozbiórkowe: ręczna rozbiórka nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm w ilości 8,10 m2, wywóz gruzu z podbudowy na odległość 5 km samochodem samowyładowczym 5 Mg, załadunek mechaniczny w ilości 1,75 Mg. 3.2.2. Podbudowa: mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 1.259,60 m2, skropienie podbudowy asfaltem pod profilowanie masą mineralno – bitumiczną w ilości 1.259,60 m2, profilowanie istniejącej podbudowy masą mineralno – bitumiczną z transportem masy mineralno-bitumicznej do miejsca wbudowania w ilości 125,46 Mg. 3.2.3. Nawierzchnia: skropienie podbudowy asfaltem w ilości 1.259,60 m2, warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej grubości po zagęszczeniu 5 cm z transportem masy mineralno-bitumicznej do miejsca wbudowania w ilości 1.259,60 m2. 3.2.4. Zjazdy: mechaniczne wykonanie koryta drogi na całej szerokości jezdni głębokości 30 cm w ilości 20,10 m2, podbudowa z tłucznia grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm na całej szerokości jezdni w ilości 20,10 m2, rręczna rozbiórka podbudowy tłuczniowej grubości 6 cm – zjazdy na drogi gminne w ilości łącznej 30,90 m2, wywóz gruzu z podbudowy na odległość 5 km samochodem samowyładowczym 5Mg, załadunek mechaniczny w ilości 4,45 Mg. mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 422,37 m2, skropienie istniejącej podbudowy asfaltem w ilości 442,47 m2, warstwa ścieralna z masy mineralno-bitumicznej grubości po zagęszczeniu 6 cm z transportem masy mineralno-bitumicznej do miejsca wbudowania w ilości 442,47 m2. 3.2.5. Ubezpieczenie rowu: karczowanie drzewa w ilości 1 szt, roboty ziemne z odwozem urobku samochodem samowyładowczym 5 Mg na odległość 5 km – wykop pod przepust w ilości 6,72 m3, ława pod przepust z pospółki w ilości 1,12 m3, montaż przepustu z rur grubościennych PCV średnicy 40 cm w ilości 6,00 m, ścianki czołowe przepustu średnicy 40 cm w ilości 3 szt, zasypanie przepustu piaskiem 20 cm ponad rurę w ilości 1,85 m3, podbudowa z tłucznia grubości 30 cm na poszerzeniach w ilości 5,60 m2, roboty ziemne poprzeczne na przerzut – pod ubezpieczenie ażurami w ilości 31,90 m3, ława pod ubezpieczenie dna z pospółki grubości 10 cm w ilości 1,45 m2, umocnienie dna płytkami chodnikowymi w ilości 10,15 m2, umocnienie skarp ażurami 60 x 40 x 10 cm z wypełnieniem otworów gruntem w ilości 34,80 m2. 3.2.6. Roboty wykończeniowe i towarzyszące: regulacja pionowa studni rewizyjnych w ilości łącznej 10,00 szt, regulacja pionowa studzienki ściekowej w ilości 1 szt, zamontowanie pokrywy średnicy 950 mm z włazem na istniejącej studni w ilości 1 szt, profilowanie poboczy tłuczniem średnia grubość warstwy 5 cm z zagęszczeniem mechanicznym w ilości 9,10 m3, ręczne profilowanie pobocza masą mineralno-bitumiczną średnia grubość 3 cm z transportem masy mineralno – bitumicznej do miejsca wbudowania w ilości 54,38 Mg, wykonanie wodospustu poprzez odcisk łaty 5 x 5 cm w warstwie ścieralnej lokalizacja wg wskazań Inwestora w ilości 32,00 m, oczyszczenie przepustu średnicy 40 cm z namułu w ilości 9,00 m. 3.3. Szczegółowy zakres robót do wykonania opisany został w dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej a także w przedmiarze robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 3) Kosztorysy ofertowe (uproszczony) sporządzony, wyceniony zgodnie z przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy (przykładowy wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach