Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego, bagażowego z zamykaną kabiną 2 osobową.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie
    Rymera 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
    REGON: 27345886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego, bagażowego z zamykaną kabiną 2 osobową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu elektrycznego, bagażowego z zamykaną kabiną 2 osobową. 1.1. Parametry ogólne: • silnik prądu przemiennego o mocy min. 6,0 Kw, • rozstaw osi od 2400 do 2600 mm, • pojazd wyposażony w bieg do jazdy w przód i w tył, • prostownik zewnętrzny, Zamawiający dopuszcza inny sposób ładowania akumulatorów, • możliwość ładowania poprzez podłączenie do instalacji elektrycznej 230 V, • pojazd wyposażony w system automatycznego uzupełniania wody w akumulatorach, • akumulatory 6V min. 260 Ah/C20 min 12 sztuk, prostownik 72V HF zewnętrzny, • minimalny zasięg na jednym ładowaniu akumulatorów min. 70 km, • zintegrowany zespół wskaźników (wskaźnik rozładowania akumulatorów, prędkościomierz, licznik kilometrów, licznik motogodzin), • kabina kierowcy wyposażona w pasy bezpieczeństwa oraz niezależne ogrzewanie zasilane inaczej niż elektrycznie (np. Webasto), moc grzewcza min. 2000 W, • kolor nadwozia – zielony • pojazd wyposażony w pełne oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne oraz w lampę ostrzegawczą, • skrzynia ładunkowa o wymiarach min 1700x1200x250, ładowność skrzyni min. 800 kg, wykonana z aluminium, wyposażona w podnośnik hydrauliczny oraz zabudowę siatkową z możliwością demontażu, burta tylna opuszczana, • średnica kół min. R 13”, koła pompowane, • homologacja w języku polskim, dopuszczająca pojazd poruszania się po drogach publicznych (możliwość rejestracji) zgodnie z obowiązującymi przepisami umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po dostawie. Dostawa obejmuje transport do bazy ZGK w Radlinie przy ul. Rymera 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144900-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Podpisany wzór umowy – (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2.w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3.w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5.1. składa dokumenty wydane przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument. 5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sadowym, administracyjnym bo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach