Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie ogłasza przetarg
- Adres: 96-115 Nowy Kawęczyn, Nowy Kawęczyn 32
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8314289 , fax. 046 8314289
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie
Nowy Kawęczyn 32 32
96-115 Nowy Kawęczyn, woj. łódzkie
tel. 046 8314289, fax. 046 8314289
REGON: 00054364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej (dojazdowej do gruntów rolnych) we wsi Psary o długości 1178 mb. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej (dojazdowej do gruntów rolnych) we wsi Psary o długości 1178 mb, polegająca na wykonaniu następujących robót: - Wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni jako podbudowy - Wykonanie nowej nawierzchni z destruktu bitumicznego grubości 15 cm - Odtworzenie przepustów i odkopanie dopływów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.1. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1. doświadczenie w wykonywaniu minimum 2 robót o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; 2. zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, którego przedmiotem były roboty drogowe o wartości minimum 300.000,00 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; 3. udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; 4. dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg i obiektów drogowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: # wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - załącznik nr 4); # wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru - załącznik nr 6); Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej Nr 2531E w miejscowości Pudłówek, od km 26+293 do km 27+293 i Nr 3723E od km 0+000 do km 0+320
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa drogi gminnej do miejscowości Stefanowizna wraz z infrastrukturą techniczną i przebudową drogi wewnętrznej o łącznej długości ok. 2 646 mb
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa drogi gminnej i budowa ścieżki dydaktycznej na terenie Gminy Kleszczów: Część I - Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej w Łękińsku o długości 1410 mb; Część II - Przebudowa drogi gminnej ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną - długość odcinka 737 mb - nr zam. ZP.271.18.2016
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa fragmentu drogi w miejscowości Wymysłów Francuski
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 3101E na odcinku Sławno-Szadkowice. Etap I w m. Szadkowice.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E Radomsko-Krzętów na odcinku Hucisko Przybyszowskie-Kobiele Wielkie.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Rolnej polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni na odcinku od ul. Słonecznej do ul. Stodolnej oraz budowa chodnika po stronie numerów nieparzystych na odcinku od km+090 do ul. Skoczyńskiego
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Dębina, gmina Strzelce
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 10 o długości 4,350 km w leśnictwie Babsk
Dodano: 2016-07-22