Gmina Trzciana ogłasza przetarg
- Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
Trzciana 302
32-733 Trzciana, woj. małopolskie
tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
REGON: 85166064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej 580588K Kierlikówka-Do Kościoła w km 0+000 - 0+884 w miejscowości Kierlikówka, gmina Trzciana. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej 580588K Kierlikówka-Do Kościoła w km 0+000 - 0+884 w miejscowości Kierlikówka, gmina Trzciana. 2.Ogólna charakterystyka robót 1)Remont podbudowy i nawierzchni drogi gminnej: Remont obejmował będzie wymianę-odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem nowych materiałów- podbudowy i nawierzchni dróg. Zostanie wyremontowana podbudowa dróg z zastosowaniem stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym gr. warstwy 30cm, kruszywa łamanego w dwóch warstwach: dolna o frakcji 0-63mm gr. 20cm, górna o frakcji 0-31,5mm gr. 10cm oraz zostanie wyremontowana nawierzchnia jezdni dróg z zastosowaniem asfaltobetonu - warstwa wiążąca gr. 6cm i warstwa ścieralna gr. 4cm. 2)Remont podbudowy i nawierzchni chodników: Obejmował będzie odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem nowych materiałów nawierzchni chodników. Zostanie wymieniona istniejąca nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce cem.-piaskowej. 3)Remont poboczy- dotyczy drogi: Remont poboczy obejmował będzie odtworzenie stanu pierwotnego z zastosowaniem materiału z frezowania nawierzchni bitumicznej frakcji 0-31,5mm gr. 10cm wraz z podwójnym skropieniem emulsją asfaltową z grysami. Szerokość poboczy 50cm. 4)Remont odwodnienia drogi- rowów przydrożnych obustronnych: Remont rowów przydrożnych polegał będzie na odmuleniu rowu. 3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.000,00 zł /słownie/ dwa tysiące złotych. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 52 8589 0006 0030 0780 0202 0177. W tytule przelewu należy dopisać część zamówienia, której dotyczy. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorys ofertowy, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014r., poz. 1114 oraz z 2016r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont/przebudowa dróg – 3 zadania"
Dodano: 2024-07-18 - „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Niepołomice.
Dodano: 2024-07-09 - Wycinka drzew oraz uporządkowanie i utwardzenie na terenie KSOS Nowa Huta na osiedlu Kolorowym 29B w Krakowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól
Dodano: 2024-06-17 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1444K Uszew – Nowy Wiśnicz – Nieznanowice w miejscowości Nowy Wiśnicz ul. Podzamcze
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa dróg wewnętrznych – dojazdowych do pól
Dodano: 2024-06-03 - Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Dodano: 2024-05-31 - Przebudowa dróg wewnętrznych
Dodano: 2024-05-22 - Remont drogi gminnej nr 140164K Kępie – Florentynów w km 1+350 do km 1+680, w msc. Kępie, gm. Kozłów
Dodano: 2024-05-06