Przetargi.pl
Remont drogi gminnej 330810W Wieniawa-Kłudno

GMINA WIENIAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 26-432 Wieniawa, ul. Kochanowskiego 88
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 673 00 01
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIENIAWA
    ul. Kochanowskiego 88
    26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie
    tel. 48 673 00 01
    REGON: 670224048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej 330810W Wieniawa-Kłudno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest inwestycja pn. "Remont drogi gminnej 330810W Wieniawa-Kłudno", która obejmuje poprawę stanu nawierzchni (jezdni i poboczy) ze względu na występujące jej uszkodzenia, m.in. spękania podłużne i poprzeczne oraz nierówności i ubytki warstwy ścieralnej nawierzchni, zawyżone i nierówne pobocza. Usprawnienie systemu odwodnienia drogi poprzez oczyszczenie i wyprofilowanie dna i skarp rowów oraz oczyszczenie istniejących przepustów.Przedsięwzięcie przywróci właściwe parametry techniczne i eksploatacyjne jezdni i poboczy oraz podniesie walory estetyczne drogi.Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót (format PDF) zamieszczonych na stronie https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa/zamowienia-powyzej-130-tys-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 złotych).2) Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. XIV.1 SWZ.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032, z dopiskiem „Wadium w postępowaniu ZPI.2710.6.2022”.5) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.6) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć wraz z ofertą w postaci elektronicznej.7) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy PZP.8) Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wybudował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną drogę z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych.b) Dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej budowę drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach