Przetargi.pl
Remont drogi gminnej 290514W Tupadły - Niemczewo - Karsy, Gmina Drobin, Powiat Płocki

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    Piłsudskiego 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
    REGON: 00054664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umgdrobin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej 290514W Tupadły - Niemczewo - Karsy, Gmina Drobin, Powiat Płocki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 290541W Tupadły – Niemczewo – Karsy zlokalizowanej na działce o nr ew. 7 obręb ewidencyjny Tupadły oraz na działce o nr ew. 46 i 21 obręb ewidencyjny Niemczewo, jednostka ewidencyjna Gmina Drobin powiat płocki. Remont drogi zostanie przeprowadzony w granicach istniejącego pasa drogowego, który przebiega na ww. działkach stanowiących własność Inwestora bez ingerencji w pas drogi powiatowej nr 2998W. 2. Droga o nawierzchni bitumicznej, szerokości od 4,0 m. droga pełni funkcję drogi dojazdowej do zlokalizowanych wzdłuż niej zabudowań i pól uprawnych. Obsługuje ruch lokalny o funkcji rolniczej. Szerokość pasa drogowego remontowanej drogi – według stanu istniejącego. Remont drogi gminnej na działce o nr ew. 7;46 oraz 21 zostanie wykonany na odcinku długości 1,115 km o szerokości jezdni 4,10 m. 3. W ramach planowanego remontu drogi przewiduje się przeprowadzenie robót polegających wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego gr. 4 cm po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową warstwy istniejącej wraz ze ścięciem i uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m grubości 10 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm. Ponadto przewiduje się także remont istniejącego przepustu pod koroną w km 0,369, wycinkę istniejących krzewów. Pochylenie podłużne drogi dostosowane do istniejącego ukształtowania korony drogi. Nie przewiduje się zmiany istniejących pochyleń niwelety jezdni. Oś trasy pozostawiono w stanie istniejącym. Remont drogi gminnej zostanie wykonany po istniejącej nawierzchni. Istniejące zjazdy na działki przyległe do drogi pozostają bez zmian. Nie przewiduje się nowych zjazdów, przepustów pod zjazdami, rowów. Powierzchnia nawierzchni jezdni drogi: 4617 m2. Po wykonaniu niniejszych prac teren budowy zostanie uporządkowany. Nie przewiduje się etapowania robót drogowych. 3. W otoczeniu drogi i w jej pasie drogowym istnieje infrastruktura w postaci sieci wodociągowej, sieci elektroenergetycznej napowietrznej. Poza pasem drogowym sieć telefoniczna. 4. Wykonawca na etapie budowy ma obowiązek sprawdzenia w terenie usytuowania rurociągów drenarskich przez dokonanie odkrywek. 5. Na czas wykonywania robót polegających na remoncie drogi Wykonawca musi opracować projekt czasowej organizacji ruchu i zgodnie z nim oznakować roboty w pasie drogowym. Za odpowiednie oznakowanie terenu budowy, a także jego utrzymanie w należytym stanie przez okres trwania robót budowlanych na terenie budowy odpowiada kierownik budowy/kierownik robót. 6. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą. 7. W czasie realizacji robót należy dokonać odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu powinny być przeprowadzone w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych poprawek bez hamowania postępu prac z wpisem do dziennika budowy 8. W czasie wykonywania remontu drogi należy zapewnić dostęp do działek przyległych do drogi. 9. Roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Pracownicy wykonujący roboty budowlane winni być odpowiednio przeszkoleni. Teren w trakcie wykonywania robót musi być zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. 10. Do zadań Wykonawcy należy po zakończeniu realizacji zadania umieścić tablicę informacyjną z logo marki Mazowsze, o następującej treści: „Zadanie pn. Remont drogi gminnej 290514W Tupadły - Niemczewo-Karsy, Gmina Drobin, Powiat Płocki zrealizowano przy współfinansowaniu z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego”. 11. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: a) Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 9 do SIWZ ), b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( Załącznik nr 10 do SIWZ ), c) Przedmiarze robót ( Załącznik nr 11 do SIWZ ). 12. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 13. Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 14. Warunki realizacji robót: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, dokumentacją projektową, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów, zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów, w celu dokonania kontroli. 3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały użyte na budowie winny posiadać świadectwo jakości oraz atest zdrowotny. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej ewentualne nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał analizy dokumentacji projektowej, wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Załączony przedmiar robót służy wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanym. Ewentualny brak w przedmiarach robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowalnego nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego – ryczałtowego. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej: ‒ zorganizowanie zaplecza budowy i zlikwidowanie go po zakończeniu budowy, ochronę znajdującego się na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy ‒ zabezpieczenie i ochronę przed zniszczeniem znajdującego się na budowie i nie podlegającego likwidacji elementów zagospodarowania terenu oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego ‒ sporządzenie kosztorysu powykonawczego brutto robót po ich zakończeniu, ‒ wykonanie co najmniej 5 zdjęć (wykonane na różnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia w postaci elektronicznej na płycie CD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 25a.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wypełniony formularz oferty cenowej (Załącznik nr 1 do SIWZ), b) niezbędne pełnomocnictwa (jeżeli zostały udzielone). c) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) (wg wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach